НАРОДНА ОСВІТА
Електронне наукове фахове
видання
Випуск №3(18), 2012
Зміст
Розділ 1. Освіта: стратегія,
політика, право
Пастовенський О.В.
Пріоритетні
напрями розвитку громадської складової в управлінні загальною середньою освітою
в умовах чинного законодавства України
Мурована Н.М.
Інноваційна культура сучасного керівника закладу
освіти (теоретичний аспект)
Мельник Н.А.
Освітній округ:
основні завдання та функції
Осадчий І.Г.
Освітній округ: теоретико-технологічні засади ефективного
управління
Розділ 2. Педагогічна наука
Дмитрієв В.Ю.
Особливості ринку
освітніх послуг у системі вищої освіти
Гризун Л.Е.
Дидактичний аналіз
навчальних дисциплін різних типів у процесі формування змісту вищої професійної
освіти
Уська В.Р.
Управління
самостійною пізнавальною діяльністю інтерна-педіатра за умов
модульно-рейтингової системи оцінювання
Тесленко
М.М.
Експериментальна перевірка ефективності формування пізнавальної самостійності
студентів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін
Ратушинская А.С.
Условия эффективного
формирования самообразовательной компетентности будущего учителя начальных
классов
Чубарук О.В.
Наукові засади побудови моделі
управління розвитком професійної компетентності вчителів української мови і
літератури в системі післядипломної педагогічної освіти
Косова Е.А.
Информационно-коммуникационные компетентности учителя в условиях инклюзивного
обучения
Зима О.В.
Поняття "дебати"
у науковій літературі, їх застосування на уроках суспільствознавчих предметів
Фогель Т.М.
Педагогічний аналіз результатів констатувального етапу дослідження культури
міжетнічних стосунків підлітків у процесі позакласної роботи
Калита О.П.
Мова як раціональна дія в системі формування
комунікативної компетентності юриста
Бутенко О.Г.
Педагогічні умови виховання дітей у різновіковій групі
Бабій І.В.
Засоби народної
педагогіки у моральному вихованні дошкільників
Тверезовська Н.Т., Тарнавська Т.В.
Розвиток понятійного апарата інформатизації освіти
Розділ 3. Педагогічна практика
Мосьпан Н.В.
Типові помилки в усному мовленні
студентів філологічних спеціальностей вищих навчальних закладів
Чернишов Д.О.
Виховна діяльність сучасного загальноосвітнього
навчального закладу: посилення регіональної спрямованості соціальної і
професійної орієнтації школярів
Баранова В.А.
Розроблення і впровадження моделі славістичної спеціалізації загальноосвітнього
навчального закладу
Стецюк К.В.
Міждисциплінарність як методологія розвитку екологічних знань
Рібцун Ю.В.
Розмежування алалій
та інших мовленнєвих і немовленнєвих порушень
Розділ 4. Методика, досвід
Котенко О.В.
Концептуальні
засади формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи
у змісті дисципліни "Методика викладання англійської мови"
Вереітіна І.А.
Електронний
посібник як інструмент гуманізації навчально-виховного процесу
Соломаха С.О.
Технологія
розвитку художньо-естетичного світогляду вчителів мистецьких предметів у системі
післядипломної педагогічної освіти
Ковальова С.В.
Модель
розвитку творчої активності
вчителів
музики
в системі підвищення
кваліфікації
Дубровіна І.В.
Активізація самоосвітньої діяльності вчителів музичного мистецтва в системі
післядипломної освіти
Ружицький
В.А.
Підготовка
учителів образотворчого мистецтва до інноваційної діяльності в умовах
післядипломної освіти
Литовченко О.В.
Соціальне
становлення підлітків: дослідження серед учнів позашкільних навчальних закладів
Трифонова О.С.
Стан сформованості
мовно-мовленнєвої особистості старших дошкільників у практиці сучасних
дошкільних навчальних закладів
Гальченко В.М.
Чинники актуалізації
соціальної винахідливості дошкільників