НАРОДНА ОСВІТА
Електронне наукове фахове
видання
Випуск №3(6), 2008
Зміст
Розділ 1. Освіта: стратегія,
політика, право
Клокар Н.І.
Розвиток
інформаційно-навчального середовища освітньої системи регіону в контексті
забезпечення рівного доступу до якісної освіти
Карамушка Л.М., Філь О.А., Клокар Н.І., Чубарук О.В. Актуальні проблеми
психологічної підготовки менеджерів і персоналу організацій до забезпечення
організаційного розвитку освітніх організацій
Розділ 2. Педагогічна наука
Лодатко Є.О.
Моделювання
рівнів інтерпретації дидактичної системи
Денисенко Н.В. Впровадження кредитно-модульної системи навчання: проблеми і
перспективи
Редько С.І.
Соціально-психологічні засади підготовки майбутніх управлінців в умовах
Болонського процесу
Шевченко В.Л. Дистанційна
освіта та передумови віртуальної форми навчання
Островерхова Н.М.
Психологічний аспект уроку, аналіз його ефективності
Цимбал
О.І. Психологічна підготовка керівників закладів освіти до впровадження
інформаційно-комунікаційних технологій
Капченко Л.М. Моделювання планів роботи у професійно-технічних навчальних
закладах (умови і принципи)
Бендерець Н.М.
Творчість як складова педагогічної майстерності вчителя
Гаврилюк
В.Ю Теоретичні
аспекти формування творчої активності старшокласників у позашкільних навчальних
закладах
Розділ 3. Педагогічна практика
Сушко С.М.
Роль профільного навчання у задоволенні потреб клієнтів інноваційних
закладів (на прикладі реалізації проекту “Мультипрофіль”)
Осипенко Ж.Ж. Визначення потреб
клієнтів як один із факторів організаційного розвитку гімназії
Слободянюк Н.Г., Луценко І.В.
Скринінг потребнісно-мотиваційної сфери як детермінанти проектної діяльності
соціального спрямування
Розділ 4. Методика, досвід
Захлюпаний В.М.
Роль комп’ютерних технологій у вивченні потреб клієнтів загальноосвітнього
навчального закладу
Гутник В.Д., Аносова А.В. Упровадження інформаційних технологій у діяльність
позашкільного закладу
Осадчий
І.Г. Освітні округи: типовий договір про
створення навчально-виховного об’єднання «Освітній округ»
Розділ 6. Історія освіти
Ковровський І.Г.
Релігійно-моральне виховання учнів церковноприходських
шкіл російської імперії (кінець ХІХ – початок ХХ ст.)
Шахненко В.І. Теорія і практика створення дитячих колективів у педагогічній
спадщині А.С.Макаренка та В.О.Сухомлинського: порівняльний аспект