-
Українська
література. Тематична атестація. 10 клас:
Посібник. – Тернопіль: Навчальна книга-Богдан,
2002. – 94с.
-
Українська
література. Тематична атестація. 11 клас:
Посібник. – Тернопіль: Навчальна книга-Богдан,
2002. – 79с.
-
Українська
мова. Нестандартні уроки з теми "Прислівник". 7
клас: Посібник. – Тернопіль: Навчальна книга
–Богдан, 2002. – 31с.
-
Самоаналіз і
самооцінка діяльності закладу освіти: Посібник.
– Тернопіль: Астон, 2003. – 99 с.
-
На допомогу
менеджеру освіти. Частина V:Методичне та
нормативно-правове забезпечення атестації
закладів освіти: Посібник. – Тернопіль: СМТ “Астон”,
2003.– 159с.
-
Рідна мова.
Тематичне оцінювання. 6 клас: Посібник. –
Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2003. –
108с.
-
Рідна мова.
Тематичне оцінювання. 7 клас: Посібник. –
Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2003. –
151с.
-
Рідна мова.
Тематичне оцінювання. 8 клас: Посібник. –
Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2003. –
176с.
-
Рідна мова.
Тематичне оцінювання. 9 клас Посібник Тернопіль:
Навчальна книга – Богдан, 2003. – 160с.
160с.
-
Рідна мова.
Тематичне оцінювання. 10 клас: Посібник. –
Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2003. –
63с.
-
Рідна мова.
Читання мовчки. Тексти. Різнорівневі завдання.
5-11 класи: Посібник. - Тернопіль: Навчальна
книга – Богдан, 2003. – 66с.
-
Книга
експертного контролю навчально-виховної
діяльності навчального закладу: Посібник. –
Тернопіль: Астон, 2007.– 192с.
-
Критерії
експертного оцінювання навчально-виховної
діяльності загальноосвітніх шкіл: Посібник. –
Тернопіль: Тайп, 2007.– 116 с.
-
Лінгвістична
казка на уроках української мови: Посібник. –
Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2007. –
48с.
-
Боднар О.С.
Експертиза як складова управління школою //
Оцінювання якості роботи закладу освіти: Збірник
статей. – К.: Ред. загальнопедгаз., 2004. –
С.33-68.
-
Самоаналіз
та самооцінка діяльності закладу освіти. 2-ге
видання, перероблене та доповнене: Посібник. –
Тернопіль: Астон, 2004. – 148 с.
-
Боднар О.С.
Дидактичні моделі тестів для діагностики знань з
мови на репродуктивному і конструктивному рівнях
// Українська мова і література.. – 2004. –
№1(353).– С.16-19.
-
Боднар О.С.
Самоаналіз та самооцінка освітньої діяльності
навчального закладу. Вісті з експериментального
педагогічного майданчика // Сільська школа
України. – 2004. – № 5(107). – С.3-7.
-
Боднар О.С.
Моніторинг та експертна оцінка залишкових знань
учнів // Завуч. – 2005. – № 20-21. – С.51-54.
-
Боднар О.С.
Моніторинг та самоекспертиза освітнього
середовища навчального закладу // Моніторингові
дослідження як інформаційна база в системі
управління освіти. Матеріали Всеукраїнської
науково-практичної конференції 29-30 березня
1995 року: Збірник статей. – Луцьк. Волинський
інститут післядипломної педагогічної освіти,
2005. – С. 41-51.
-
Боднар О.С.
Моніторинг та самоекспертиза освітнього
середовища навчального закладу // Директор
школи. Україна. – 2005. – №6-7. – С.4-15.
-
На допомогу
менеджеру освіти. Частина VІ. Теорія і практика
атестаційної експертизи в закладах освіти. 2-ге
видання, перероблене та доповнене: Посібник. –
Тернопіль: Астон, 2005.– 313с.
-
Орієнтовні
взірці документів для атестаційної експертизи в
закладах освіти: Додаток до посібника ”На
допомогу менеджеру освіти. Частина УІ. Теорія і
практика атестаційної експертизи в закладах
освіти”. 2-е видання, перероблене та доповнене:
Посібник. – Тернопіль: Астон, 2005.– 136 с.
-
Боднар О.С.
Проблеми відбору експертів та комплексної оцінки
їх компетенцій // Освіта і управління. – 2005.–
Т.8. – №1. – С.114-118.
-
Боднар О.С.
Формування експертної групи та підготовка
експерта в освіті // Освіта на Луганщині. –
2005. – №2 (23).– С.42-46.
-
Боднар О.С.
Самоекспертиза діяльності навчального закладу як
передумова забезпечення якості освіти // Вісник
післядипломної освіти: Збірник наукових праць.
Випуск 2. /Ред. кол.: В.В.Олійник (гол. ред.) та
ін. – К.: Міленіум, 2005. – С. 199-208.
-
Рідна мова.
Письмові творчі роботи. 5-7 класи: Посібник. –
Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2005. – 100
с.
-
Боднар О.С.
Рідна мова. Письмові творчі роботи. 8-9 класи:
Посібник Тернопіль: Навчальна книга – Богдан,
2005. –112 с.
-
Рідна мова.
Письмові творчі роботи. 10-11класи: Посібник. –
Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2005. – 88
с.
-
Боднар О.С.
Аналіз та теоретичні засади експертного
оцінювання якості освіти // Гуманітарний вісник
ДВНЗ “Переяслав-Хмельницький педагогічний
університет імені Григорія Сковороди”:
Науково-теоретичний збірник. –
Переяслав-Хмельницький, 2006.– С.70-74.
-
Боднар О.С.
Експертна оцінка виховання // Школа. – 2006. –
№4.– С.65-77.
-
Боднар О.С.
Моніторинг та експертиза статусної структури
колективу // Школа. – 2006. – №4.– С.78-80.
-
Боднар О.С.
Модель експертного оцінювання навчально-виховної
діяльності загальноосвітнього навчального
закладу // Наукові записки Тернопільського
національного педагогічного університету. Серія:
Педагогіка. – 2006. – №4.– С. 3-8.
-
Боднар О.С.
Моніторинг та експертиза навчальної
результативності // Директор школи, ліцею,
гімназії. – 2006. – №6.– С.19-22.
-
Боднар О.С.
Практика атестаційної експертизи // Підручник
для директора. – 2006. – лютий.– С.51-54.
-
Боднар О.С.
Самоаналіз та самооцінка діяльності закладу
освіти // Сільська школа України. Спецвипуск:
Атестація закладів освіти. – 2006. – №28. –
С.12-39.
-
Боднар О.С.
Структурні елементи критеріального оцінювання //
Постметодика. – 2006. – №5(69).
-
Боднар О.С.
Експертне оцінювання уроку //
Контрольно-аналітична діяльність у школі:
Збірник статей. – К.: Шк. світ, 2007. – С.33-43.
-
Боднар О.С.
Теоретичні засади вимірювання і проблеми
шкальних оцінок // Система оцінювання і
самооцінювання досягнень учнів: Збірник статей.
– Вид. дім “Шкіл. cвіт”: Вид. Л.Галіцина, 2006.
–19-32.
-
Боднар О.С.
Експертна оцінка професіоналізму учителя //
Школа. – 2007. – №2.– С.8-21.