| Таксономічний рівень – класифікація за рівнями сформованості | |
| 1. 00. Знання | Запам'ятовування понять, фактів, принципів, процесів у різних предметних галузях |
| 2.00. Розуміння | Розуміння змісту вивченого матеріалу |
| 3.00. Застосування | Здатність використати вивчений матеріал у нових ситуаціях |
| 4.00. Аналіз | Здатність розділити ціле на складові елементи (структурувати навчальний матеріал так, щоб була зрозумілою загальна організаційна структура) |
| 5.00. Синтез | Уміння створити ціле з частин (поєднати окремі частини знань з метою отримання цілого, що набкває нової якості) |
| 6.00. Оцінювання | Уміння визначити цінність та придатність певних засобів для досягнення певної цілі; оцінити здобутий результат; здатність давати оцінку певному навчальному матеріалу в межах поставленої мети |