Рекомендована психолого-педагогічна література з проблеми формування творчої особистості в процесі використання інформаційно-комунікаційних технологій:

 

1. Биков В.Ю., Руденко В.Д. Системи управління інформаційними базами даних в освіті. – К.: ІЗМН, 1996. – 288 с.

2. Вовковінська Н.В., Дорошенко Ю.О., Забродська Л.М. Інформатизація середньої освіти: програмні засоби, технології, досвід, перспективи / За ред. В.М. Мадзігона та Ю.О. Дорошенка. – К.: Педагогічна думка, 2003. – 276 с.

3. Габрусєв В. Вивчаємо комп’ютерні мережі. – К.: Вид. дім «Шкільний світ», 2005. – 128 с.

4. Габрусєв В. Використання у навчальному процесі сучасних операційних систем  // Інформатика. – 2003. – № 4. – С. 6-8.

5. Габрусєв В. Інтернет. Мережеві технології // Інформатика. – 2005. – № 15-16. – С. 3-95.

6. Гендина Н.И. Концепция формирования информационной культуры личности // Открытое образование. – 2005. – № 6. – С. 74-82.

7. Дементієвська Н.П., Морзе Н.В. Комп’ютерні технології для розвитку учнів та вчителів // Інформаційні технології і засоби навчання: Зб. наук. праць / За ред. В.Ю. Бикова, Ю.О. Жука. – К.: Атака, 2005. – С. 76-95.

8. Дементієвська Н.П., Морзе Н.В. Телекомунікаційні проекти. Стан та перспективи // Комп’ютер в школі та сім’ї. – 1999. – №4. – С.12-19.

9. Інформаційні технології в навчанні. – К.: Видавнича група ВНV, 2006. – 240 с.

10. Інформаційні технології і засоби навчання: Зб. наук. праць / За ред. В.Ю.Бикова, Ю.О.Жука. – К.: Атіка, 2005. – 272 с.

11. Кузьмінська О.Г. Формування критичного мислення учнів у процесі навчання інформатики // Комп'ютери у школі та сім'ї. – 2006. – № 1. – С. 21-24.

12. Кузьмінська О.Г. Розвиток пізнавальної активності старшокласників на уроках інформатики // Інформатика. – 2003. – № 2. – С.2-5.

13. Лунячек В.Е. Інформаційно-комунікаційні технології в управлінні загальноосвітнім  навчальним  закладом. – Харків: Основа, 2004. – 96 c.

14. Мадзігон В.М.. Проблематика та перспектива інформатизації освіти. – К., 2006. –  112 с.

15. Малярчук С.В. Основи інформатики у визначеннях, таблицях і схемах (посібник). – Х: Ранок, 1999. – 128 с.

16. Морзе Н.В., Дементієвська Н.П. Intel. Навчання для майбутнього. – К.: Нора-прінт, 2005. – 528 с.

17. Ніколаєнко С. Інформаційна революція в освіті // Вища школа. – 2005. – № 5. – С. 3-10.

18. Новые педагогические и информационные технологии в системе образования: Учебн. пособие / Е.С. Полат, М.Ю. Бухаркина, М.В. Моисеева, А.С. Петров; под ред. Е.С. Полат. М.: Изд. Центр "Академия", 2003. – 272 с.

19. Основи нових інформаційних технологій навчання:  Посібник  для вчителів / Авт. кол. за ред. Ю.І.Машбиця. – К.: ІЗМН, 1997. – 214 с.

20. Полат Е.С. Новые педагогические и информационные технологии в системе образования. – М.: Издательский центр «Академия», 2001. – 272 с.

21. Сікорський П.І. Компютерні технології навчання: сутність та особливості впровадження // Педагогіка і психологія. – 2004. – № 4. – С. 29-36.

22. Тихонова Т.В., Луньова Г.С. Формування у старшокласників інформаційно-технологічної компетентності під час навчання інформатики // Інформатика та інформаційні технології. – 2006. – № 2. – С. 6-14.

23. Ямбург Е. Единое информационное пространство школы: педагогический аспект // Управление школой. – 2004. – № 11. – С. 9-24.