Інформаційно-комунікаційні технології
Проблеми застосування комп’ютера були предметом обговорення асоціацій викладачів історії країн Європи – членів "Єврокліо". Тільки кілька держав (Велика Британія, Німеччина, Фінляндія) досягли помітних результатів у поширенні і застосуванні інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у навчанні історії. Більшість же європейських країн знаходиться на початковому етапі цього процесу. У той же час досвід країн, що впевнено рухались у цьому напрямі, показує, що "вивчення історії може допомогти розвитку умінь критично мислити, які необхідні для ефективного використання ІКТ. Спільними зусиллями історія і ІКТ здатні допомогти формуванню поінформованих громадян і критично мислячих читачів, які можуть перетворювати інформацію на знання. Роль Інтернету в цьому особливо значна, оскільки дозволяє збільшити кількість джерел інформації і уникнути довіри тільки одному джерелу. Інтернет також сприяє тому, щоб учні зіставляли різні інтерпретації фактів, критично оцінювали їх і не перетворювалися в об’єкти маніпуляцій".