Таблиця 1

Можливості використання

мультимедійних технологій на різних етапах уроку

 

 

Етапи уроку Зміст

Мета

Умови досягнення позитивного результату
Організаційний Демонстрація теми і мети уроку Підготувати учнів до роботи на уроці Доброзичливий настрій вчителя; швидке включення класу в діловий ритм;
Перевірка домашнього завдання

Демонстрація правильних результатів, додаткової інформації,

запитань для перевірки знань, тестове опитування

Виявити

рівень правильності виконання учнями домашнього завдання

Виявлення факту виконання домашнього завдання у класі;

З’ясування причин невиконання домашнього завдання окремими учнями

Актуалізація опорних знань

Запитання і завдання, які полегшують вивчення нової теми; коротке узагальнення з вивченого

матеріалу

Поповнити знання учнів, пригадати раніше вивчений матеріал Формування дидактичної мети разом з учнями використання різноманітних прийомів організації діяльності учнів
Формування нових понять, постановка проблеми Основні поняття, схеми, таблиці, малюнки, анімація, відеофрагменти, які розкривають зміст нового матеріалу Демонстрація нового навчального матеріалу

Використання різноманітних  способів активізації мисленнєвої діяльності учнів, залучення їх до пошукової роботи,  самоорганізація навчання,

систематизація нових знань

Формування навичок, їх застосування Запитання і  завдання, які вимагають мисленнєвої активності і творчого усвідомлення матеріалу, подолання труднощів у виконанні завдань Реалізація власних проектів, групова робота, тренувальні завдання Використання різних способів закріплення знань; поповнення, уточнення, аналіз і доповнення повідомлень з теми, намагання проаналізувати тему, вміння учнів дізнаватися та співвідносити факти з власним досвідом
Контроль та перевірка Завдання різного рівня складності, використання нестандартних ситуацій, Організація контролю і самоконтролю Використання різних способів контролю і самоконтролю навчальних досягнень; рецензування робіт, позитивних моментів з відповідним аналізом