1. Бех І.Д. Особистісно зорієнтоване виховання. – К.: ІСДО, 1998. – 204с.
2. Бех І.Д. Особистісно оріентований підхід: науково-практичні засади // Виховання особистості: Навчально-методичний посібник: У 2 кн. – Кн. 2. – К.: Либідь, 2003. – 344с.
3. Бех І.Д. Від волі до особистості. – К.: Україна-Віта, 1995. – 202с.
4. Бех І. Особистісно-зорієнтоване виховання: шляхи реалізації // Рідна школа. – 1999. – № 12. – С.13-16.
5. Бех І.Д. Особистісно зорієнтоване виховання – нова освітня технологія // Педагогіка толерантності. – 2001. – №1. – С.16-19.
6. Бех І. Наукові засади та принципи функціонування особистісно зорієнтованих виховних технологій // Завуч (Перше вересня). – 2000. – №22. – С.2.
7. Бех І. Моделюючи суспільство майбутнього (Особистісно зорієнтовані технології у виховному процесі) // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2000. – № 1. – С.86-93.
8. Бех І.Д. Технологія інтимно-особистісного спілкування // Педагогіка і психологія. – 2003. – № 1. – С.17-29.
9. Бех І.Д. Виховний здобуток почуттєвих вкладів учасників суб’єкт-суб’єктної взаємодії // Світ виховання. – 2005. – № 2(9). – С.6-9.
10. Бех І. Інваріанти особистісно орієнтованого підходу до виховання дитини // Початкова школа. – 2001. – № 2. – С.3-7.
11. Бех І.Д. Принципи сучасної освіти // Світ виховання. – 2005. – № 5(12). – С.7-11.
12. Бойко А.М. Оновлена парадигма виховання: шляхи реалізації. – К.: ІЗМН, 1996. – 232с.
13. Бойко А.Н. Теория и методика формирования воспитательных отношений в общеобразовательной школе. – К., 1991. – 204с.
14. Паламарчук В.Ф. Як виростити інтелектуала. – Тернопіль: Навчальна книга- Богдан, 2000. – 152с.
15. Подмазин С.И. Личностно-ориентированное образование. Социально-философское исследование. – Запорожье: Просвіта, 2000. – 320с.
16. Подмазин С.И. Парадигма субъект-субъектной сущности деятельности в образовании // Нова парадигма: Альманах наукових праць. – Запоріжжя, 2000. – Вип. 17. – С.24-32.
17. Подмазін С. Особистісно-зорієнтована освіта як особливий вид діяльності // Завуч (Перше вересня). – 2002. – №5. – С.1-3 (вкладка).
18. Подмазін С.І. Особистісно-орієнтований освітній процес. Принципи. Технології // Педагогіка і психологія. – 1997. – №2. – С.37-43.
19. Подмазін С. Психологія особистісно-зорієнтованого навчання // Завуч (Перше вересня). – 2001. – № 20-21. – С.25-29.
20. Подмазін С. Сутність парадигми особистісно-орієнтованої освіти // Директор школи. Україна. – 2000. – №7. – С58-63; №8. – С.49-53.
21. Подмазін С. Філософські основи особистісно-зорієнтованої освіти // Завуч (Перше вересня). – 2001. – № 20-21. – С.21-23.
22. Якиманская И.С. Технология личностно-ориентированного обучения в современной школе. – М.: «Сентябрь», 2000. – 176с.
23. Якиманская И.С. Разработка технологии личностно-ориентированного обучения // Вопросы психологии. – 1995. – № 2. – С.31-42.
24. Якиманська І. Особистісно-орієнтована система навчання // Завуч (Перше вересня). – 1999. – № 7. – С.2.