Етапи оволодіння діяльнісними уміннями

 

Цілевизначення:

Ц1 – введення в цілевизначення (пояснення учням його сутності, способів формування умінь тощо);

Ц2 – формування умінь вибирати цілі з переліку, запропонованого вчителем;

Ц3 – вироблення умінь самостійно формулювати цілі уроку (ЦЗт – щодо теми, ЦЗс – семестру, ЦЗр – навчального року);

Ц4 – обговорення цілей із сусідом, вироблення спільних цілей;

Ц5 – обговорення цілей у групі;

Ц6 – обговорення цілей класом, визначення спільних цілей.

 

Планування:

П1 – введення у планування (пояснення його сутності в умовах особистісно орієнтованого навчання, способів вироблення умінь тощо);

П2 – колективне планування діяльності;

П3 – самостійне планування;

П4 – узгодження з сусідом;

П5 – узгодження у групі;

П6 – самостійне планування з подальшим узгодження із класом;

 

Рефлексія:

Р1 – введення в рефлексію;

Р2 – рефлексія певного етапу діяльності (Р2у – усна, Р2п – письмова, Р2г - графічна);

Р3 – рефлексія в кінці уроку (Р3у – усна, Р3п – письмова, Р3г - графічна);

Р4 – рефлексія в кінці вивчення теми (Р4у – усна, Р4п – письмова, Р4г - графічна);

Р5 – рефлексія в кінці семестру (року).

 

Оцінювання:

О1 – введення в оцінювання;

О2 – самооцінка (О2у – усна, О2п - письмова);

О3 – взаємооцінка (О3у – усна, О3п - письмова);

О4 – оцінка учнем роботи групи (класу): О2у – усна, О2п – письмова;

О5 – оцінка роботи вчителя (О5у – усна, О5п - письмова).