Етапи оволодіння діяльнісними уміннями
Цілевизначення:
Ц1 – введення в цілевизначення (пояснення учням його сутності, способів формування умінь тощо);
Ц2 – формування умінь вибирати цілі з переліку, запропонованого вчителем;
Ц3 – вироблення умінь самостійно формулювати цілі уроку (ЦЗт – щодо теми, ЦЗс – семестру, ЦЗр – навчального року);
Ц4 – обговорення цілей із сусідом, вироблення спільних цілей;
Ц5 – обговорення цілей у групі;
Ц6 – обговорення цілей класом, визначення спільних цілей.
Планування:
П1 – введення у планування (пояснення його сутності в умовах особистісно орієнтованого навчання, способів вироблення умінь тощо);
П2 – колективне планування діяльності;
П3 – самостійне планування;
П4 – узгодження з сусідом;
П5 – узгодження у групі;
П6 – самостійне планування з подальшим узгодження із класом;
Рефлексія:
Р1 – введення в рефлексію;
Р2 – рефлексія певного етапу діяльності (Р2у – усна, Р2п – письмова, Р2г - графічна);
Р3 – рефлексія в кінці уроку (Р3у – усна, Р3п – письмова, Р3г - графічна);
Р4 – рефлексія в кінці вивчення теми (Р4у – усна, Р4п – письмова, Р4г - графічна);
Р5 – рефлексія в кінці семестру (року).
Оцінювання:
О1 – введення в оцінювання;
О2 – самооцінка (О2у – усна, О2п - письмова);
О3 – взаємооцінка (О3у – усна, О3п - письмова);
О4 – оцінка учнем роботи групи (класу): О2у – усна, О2п – письмова;
О5 – оцінка роботи вчителя (О5у – усна, О5п - письмова).