Методи інтерактивного особистісно орієнтованого навчання:

 

·        створення асоціативного куща;

·        технологія "Мікрофон";

·        технологія "Незакінчене речення";

·        робота у групах "Діалог" або "Спільний проект";

·        "Передай крейду";

·        "Відгадай слово";

·        "Відгадай літературного героя" (за одягом, портретом, вчинками тощо);

·        "Істинне – хибне";

·        "Лови помилку";

·        "Режисерування тексту";

·        "Мозкова атака";

·        "Гронування";

·        робота в парах;

·        "Акваріум";

·        "Мозаїка" ("Зигзаг", "4х4");

·        "Сенкан";

·        "Дискусійна мережа";

·        "Позначки";

·        написання есе;

·        "Кубування";

·        "Ромашка запитань";

·        діаграма Вена ("Літературне коло").