Очікувані результати розвитку інтелектуально-творчих здібностей учнів експериментальних класів

 

№ п Критерії якості Компоненти інтелектуально-творчих здібностей
І. Оперування яскравими художніми образами під час читання тексту літературного твору Уміння мислити художніми образами, уявляти і фантазувати, здатність до емпатії
ІІ. Сприйняття нового літературного матеріалу на основі власного читацького і життєвого досвіду Здатність до емпатії, асоціативність мислення
III. Формулювання невирішених проблем у творі, осмислення авторського задуму на основі передбачення і прогнозування Здатність до евристичного пошуку, гіпотетичність і дивергентність мислення
IV. Сформованість аргументованого, оцінно-критичного судження про літературний твір, його автора, персонажів, специфіку тощо Критичність мислення, винахідливість, уміння бачити суперечливість і зіставляти
V. Самостійна організація навчально-творчої діяльності (формування творчого задуму – планування – реалізація і представлення) Здатність до самоорганізації та виконання нешаблонних дій, комунікативність