Очікувані результати розвитку інтелектуально-творчих здібностей учнів експериментальних класів
№ п | Критерії якості | Компоненти інтелектуально-творчих здібностей |
І. | Оперування яскравими художніми образами під час читання тексту літературного твору | Уміння мислити художніми образами, уявляти і фантазувати, здатність до емпатії |
ІІ. | Сприйняття нового літературного матеріалу на основі власного читацького і життєвого досвіду | Здатність до емпатії, асоціативність мислення |
III. | Формулювання невирішених проблем у творі, осмислення авторського задуму на основі передбачення і прогнозування | Здатність до евристичного пошуку, гіпотетичність і дивергентність мислення |
IV. | Сформованість аргументованого, оцінно-критичного судження про літературний твір, його автора, персонажів, специфіку тощо | Критичність мислення, винахідливість, уміння бачити суперечливість і зіставляти |
V. | Самостійна організація навчально-творчої діяльності (формування творчого задуму – планування – реалізація і представлення) | Здатність до самоорганізації та виконання нешаблонних дій, комунікативність |