Розділ 4. Методика, досвід
Permanent link to this article: https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=2828
Ревуцька Н.М. Оцінювання якості знань студентів педагогічних спеціальностей засобами тестового контролю
Ревуцька Н.М., студентка магістратури Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, методист кабінету моніторингу освіти Комунального навчального закладу Київської обласної ради "Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів" Оцінювання якості знань студентів педагогічних спеціальностей засобами тестового контролю У статті розкрито теоретичні питання педагогічного контролю у вищих навчальних закладах, проаналізовано мету, завдання та особливості тестового контролю досягнень студентів, порівняно традиційні …
Василенко Н.В. Технологія організації самостійної роботи в системі безперервного навчання педагогічних працівників
Василенко Н.В., професор кафедри методології та управління освітою Вінницького обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників, доктор педагогічних наук, доцент Технологія організації самостійної роботи в системі безперервного навчання педагогічних працівників У статті в контексті підвищення вимог до професійної компетентності педагогів розкрито питання створення та функціонування відкритого інформаційного середовища, що потребує впровадження новітніх освітніх технологій у …
Сас О.О., Ференчук Н.В. Метод моделювання в розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку
Сас О. О., доцент кафедри дошкільної педагогіки, психології та фахових методик Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, кандидат педагогічних наук, доцент Ференчук Н. В., вихователь навчально-виховного комплексу № 31 м. Хмельницького,, магістр дошкільної освіти Рецензент: Зданевич Л. В., завідувач кафедри дошкільної педагогіки, психології та фахових методик Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, доктор педагогічних наук, професор Метод моделювання в розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку …