Return to Випуск №1(28), 2016 р.

Розділ 3. Педагогічна практика

Permanent link to this article: https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=3792

Мартинюк Т., Олійник Л. Професійне зростання педагога як індикатор інноваційної діяльності навчального закладу

Мартинюк Т.,  заступник директора з навчально-виховної роботи, учитель географії Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №18 Білоцерківської міської ради Київської області, учитель-методист Олійник  Л.,  учитель математики Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №18 Білоцерківської міської ради Київської області, учитель-методист   Професійне зростання педагога як індикатор інноваційної діяльності навчального закладу   У статті розкрито взаємозв’язок професійного зростання педагога …

Кошляк В.І. Моніторинг як дієвий інструмент формування освітньої політики у школі І ступеня

Кошляк В.І., заступник директора з навчально-виховної роботи Білоцерківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №9 з поглибленим вивченням іноземних мов Білоцерківської міської ради Київської області   Моніторинг як дієвий інструмент формування освітньої політики у школі І ступеня   У статті представлено дослідження локального рівня "Моніторинг результатів участі учнів випускних класів початкової школи в міських олімпіадах із основ наук" та …