https://202.95.10.110/ https://202.95.10.71/ https://202.95.10.211/ https://117.18.0.30/ https://202.95.10.111/ https://202.95.10.143/ https://202.95.10.53/ https://3.33.146.175/ https://117.18.0.14/ https://117.18.0.16/ https://117.18.0.18/ https://202.95.10.186/ https://117.18.0.20/ https://117.18.0.17/ https://117.18.0.19/ https://117.18.0.15/ https://117.18.0.22/ https://117.18.0.21/ https://117.18.0.24/ https://117.18.0.23/ https://202.95.10.183/ https://202.95.10.246/
Батієвська Т.В. Структурно-функціональна модель проектування навчального процесу засобами інформаційних технологій у фаховій підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва

Return to Розділ 2. Педагогічна наука

Батієвська Т.В. Структурно-функціональна модель проектування навчального процесу засобами інформаційних технологій у фаховій підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва

УДК 378.22:74:[004]

Батієвська Т.В.,

асистент кафедри образотворчого мистецтва Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка

 

Рецензент: Стрельніков В.Ю.,

завідувач кафедри педагогіки, культорології та історії Полтавського університету економіки і торгівлі, доктор педагогічних наук, професор

 

Структурно-функціональна модель проектування навчального процесу засобами інформаційних технологій у фаховій підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва

 

Статтю присвячено питанню вдосконалення змісту фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва на основі можливостей засобів інформаційних технологій. Запропоновано структурно-функціональну модель, що дозволяє здійснити проектування навчального процесу засобами інформаційних технологій у фаховій підготовці майбутніх учителів цієї категорії.

Ключові слова: фахова підготовка, майбутні вчителі образотворчого мистецтва, модель, моделювання, проектування, навчальний процес, інформаційні технології.

 

Постановка проблеми в загальному вигляді. Якісна підготовка майбутніх учителів образотворчого мистецтва потребує нових підходів у питаннях удосконалення навчального процесу, оновлення змісту мистецьких дисциплін, упровадження нових технологій їх вивчення, формування професійної компетентності в умовах загальної інформатизації освіти. Нині в зарубіжній і вітчизняній педагогіці вже окреслено способи досягнення нової якості художньо-педагогічної освіти, що базуються на ідеях педагогічного проектування як ефективного засобу вирішення загальних і спеціальних освітніх задач та засадах інформатизації як сучасної закономірної тенденції розвитку суспільства.

Аналіз досліджень і публікацій з проблеми. До питання функціонування та вдосконалення фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва на основі використання ІТ учені підходять з різних точок зору: виокремлюють перспективи використання комп’ютерних технологій у художній освіті (А. Беліц-Гейман, І. Рахімбаєва, О. Яцюк); проводять аналіз досвіду певних навчальних закладів щодо можливості впровадження ІТ у художньо-мистецьку дизайн-освіту (М. Близнюк); визначають роль і функції комп’ютерних та Інтернет-технологій у навчальному процесі на художньо-графічних факультетах (Т. Трубчанінова, В. Мосіна); досліджують можливості комп’ютерних технологій у розвитку творчих здібностей майбутніх учителів образотворчого мистецтва (Л. Покровщук) та у формуванні професійних компетенцій (І. Грудінін); відзначають особливості викладання окремих художніх дисциплін з використанням ІТ (Т. Саєнко) та комп’ютерно орієнтованих мистецьких дисциплін (комп’ютерної графіки) у підготовці майбутніх дизайнерів, учителів образотворчого мистецтва (Ю. Дорошенко, М. Козяр, Н. Комашко, А. Поліщук, О. Разінкіна, В. Туляєв, Т. Фурсикова). Ідеї педагогічного проектування знаходять своє застосування в навчальному процесі підготовки фахівців різних профілів (Л. Богославець, М. Григор’ян, В. Докучаєва, О. Заір-Бек, О. Киричук, О. Коберник, О. Ломакіна, В. Монахов, Г. Монахова, В. Харабет та ін.), але ці питання не розроблені в художньо-педагогічній освіті.

Виділення частини загальної проблеми, якій присвячується стаття. Нині актуальною є необхідність створення цілісної моделі проектування навчального процесу підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва, що відображає сучасні підходи та інноваційні тенденції в розвитку освіти. У нашому дослідженні розглядаються основи побудови такої моделі на базі технологічного підходу: вважаємо, що актуальним є завдання проектування навчального процесу, інструментарієм якого обрано засоби інформаційних технологій навчання.

Формулювання мети статті. Метою статті є теоретичне обґрунтування структурно-функціональної моделі проектування навчального процесу засобами ІТ у фаховій підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва.

Виклад основного матеріалу. Модель у широкому значенні розуміють як уявну або практично створену структуру, яка відтворює дійсність у спрощеній, схематизованій і наочній формі. У нашому дослідженні в якості об’єкта моделювання є процес проектування на основі ІТ навчального процесу підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Поєднання та взаємозв’язок моделювання та проектування є закономірними: моделювання широко використовується у проектуванні для представлення та перетворення об’єктів, явищ і процесів, яких ще не існує в реальності чи тих, що з якихось причин є недоступними [2].

На підставі узагальнення теоретичних положень і практичного досвіду з метою ефективного вирішення завдань професійного розвитку майбутніх учителів образотворчого мистецтва нами розроблено структурно-функціональну модель проектування навчального процесу засобами ІТ у фаховій підготовці майбутніх учителів цієї категорії. Модель формувалася як сукупність взаємопов’язаних функціональних блоків – концептуально-цільового, змістового, поетапно-діяльнісного, результувального, – та в узагальненому вигляді представлена на рис. 1.

bat1

Рис.1. Структурно-функціональна модель проектування навчального процесу засобами ІТ у фаховій підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва

 

Зміст концептуально-цільового блоку пропонованої моделі склали мета, що передбачає підвищення рівня художньо-інформаційної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва в ході проектування засобами ІТ навчального процесу їх підготовки, та її концептуальна основа. Для досягнення  мети й очікуваних результатів як провідний у розробленні та реалізації цілісної моделі обираємо компетентнісний підхід, адже зміни в суспільстві потребують модифікації в освіті, її модернізації – процесу, що створює нову систему цінностей особистості, серед яких значне місце відводиться компетентності. Вважаємо, що результатом розроблення та реалізації означеної моделі в підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва має бути сформованість у них такої інтегрованої особистісної якості, як художньо-інформаційна компетентність, що визначається цілісністю системи художньо-педагогічних, методичних та інформаційних знань і вмінь, ціннісних орієнтацій, особистісних якостей, теоретичною і практичною готовністю до здійснення педагогічної діяльності, а також забезпечує готовність до використання засобів ІТ у майбутній професійній діяльності.

Вивчення питання розвитку вищої педагогічної освіти, зокрема й художньо-педагогічної, дозволило визначити основою створення моделі сучасні міжнародні педагогічні ідеї: модернізації системи професійної освіти й фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва; професіоналізації, інтеграції та інтенсифікації підготовки вчителя; оптимізації навчального процесу. Концептуальну основу моделі також формують потенційні можливості ІТ у проектуванні навчального процесу та принципи цього проектування. Модель має відповідати загальнодидактичним принципам: науковості, наочності, доступності, свідомості й активності, систематичності й послідовності, міцності, зв’язку теорії з практикою, створення необхідних умов для навчання. Водночас вирішальними є спеціальні принципи використання ІТ у навчальному процесі: конструктивізму; адаптивності (пристосування техніки до індивідуальних особливостей студента); діалогового характеру навчання; керованості; розподілу та інтерактивності навчального матеріалу; багатоманітної взаємодії студента з комп’ютером: суб’єкт-об’єкт, суб’єкт-суб’єкт, об’єкт-суб’єкт; оптимального поєднання індивідуальної і групової роботи; підтримки стану психологічного комфорту; необмеженого навчання (зміст, його інтерпретація та додатки мають необхідну кількість і розмір) [3; 5]. За результатами ретроспективного аналізу комплексу методичних праць і матеріалів з досвіду підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва в питанні виявлення потенційних можливостей ІТ у проектуванні навчального процесу фахівців цієї категорії у багатьох позиціях за основу маємо точку зору Л. Покровщук [4] та відносимо до таких можливостей наступні: комп’ютерне забезпечення професійного розвитку на заняттях з фахових дисциплін; використання на засадах ІТ розвивальних ресурсів навчального середовища; розширення форм подання навчальної інформації; реалізація групових та індивідуальних творчих проектів з використанням ІТ; використання ІТ як засобу самопідготовки тощо.

Змістовий блок. Вважаємо, що зміст фахової підготовки студентів художньо-педагогічних спеціальностей має визначатися не лише фундаментальними навчальними дисциплінами нормативної частини циклу напряму підготовки "Образотворче мистецтво", а й додатковими спеціалізаціями (як-от: "Декоративно-прикладне мистецтво", "Художня культура" та ін.), тобто навчальними дисциплінами фахового спрямування, які встановлює ВНЗ: циклом варіативних мистецьких і навчальних дисциплін як комплексом практичних навчальних предметів.

Як зазначалося, формування художньо-інформаційної компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва передбачає єдність формування художньо-педагогічних, методичних та інформаційних знань, умінь і ціннісних орієнтацій. Відповідно до цього науково-педагогічний пошук змістового забезпечення підготовки в межах моделі здійснювався в таких напрямах: 1) художньо-педагогічному – формування системи фахових знань, умінь і цінностей зі спеціальних дисциплін; 2) методичному – формування комплексу знань, умінь і цінностей у процесі вивчення методичних дисциплін, проходження виробничої педагогічної практики та виконання кваліфікаційних робіт з методики навчання образотворчої діяльності; 3) інформаційно-творчому – формування комплексу фахових знань, умінь і цінностей у процесі вивчення комп’ютерно орієнтованих дисциплін.

У поетапно-діяльнісному блоці розкрито процес реалізації моделі на конкретних етапах, що забезпечені визначеною нами системою технологій проектування і форм організації навчального процесу. Ураховуючи наявний досвід педагогічного проектування, вважаємо, що порядок і характеристика дій із проектування навчального процесу на основі засобів ІТ у фаховій підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва мають бути такими: аналіз вихідного стану організації навчального процесу художньо-педагогічної освіти; теоретичне обґрунтування процесу проектування: попереднє прогнозування цілей проектування навчального процесу, визначення педагогічних завдань і принципів проектування навчального процесу засобами ІТ; встановлення дидактичних вимог до використання ІТ; аналіз матеріально-технічного забезпечення навчального процесу, що проектується на основі ІТ; проектування структури навчального процесу (навчального плану та робочого навчального плану підготовки фахівця); розроблення методичного забезпечення проектування навчального процесу на основі ІТ; розроблення організаційного забезпечення впровадження проектів навчальних програм та інформаційно-методичних засобів; навчання викладачів педагогічного ВНЗ, які впроваджують педагогічний проект; проектування системи інформаційно-методичного забезпечення навчального процесу; проектування комплексів навчально-методичного забезпечення фахових дисциплін; проектування змісту навчальних дисциплін на основі ІТ; розроблення навчальних програм комп’ютерно орієнтованих дисциплін; проектування форм організації навчального процесу засобами ІТ; проектування форм взаємодії учасників навчального процесу та ІТ; експериментальна перевірка ефективності моделі у процесі навчання; оцінювання та корекція проекту навчального процесу; прийняття колективного рішення про використання проекту навчального процесу на основі ІТ у практиці підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва.

Зважаючи на те, що у проектуванні навчального процесу "…визначення етапів цього процесу має здійснюватися на підставі того, який компонент діяльності є домінуючим у поточний момент (завдання якого функціонального класу має вирішувати викладач-проектувальник у досягненні стратегічної мети)" [1, с. 119] та враховуючи теоретичні аспекти педагогічного проектування, нами було упорядковано досліджуваний простір і виділено етапи процесу проектування навчального процесу на основі ІТ у ході фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва в такому вигляді: аналітично-управлінський, організаційно-педагогічний, інструментальний та оцінно-корекційний, що повністю відповідають пропонованому вище порядку дій із проектування.

Аналітично-управлінський етап моделі передбачає цілепокладання та проектування системи управління навчальним процесом (рис. 2).

 

bat2

Рис. 2. Субмодель аналітично-управлінського етапу проектування навчального процесу засобами ІТ у підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва

 

У вирішенні питання аналізу вихідного стану організації навчального процесу аналітично-управлінський етап має забезпечуватися результатами констатувального етапу дослідження та цілями, поставленими після його завершення. Він базується на принципах концептуально-цільового блоку моделі.

На основі аналізу науково-педагогічної літератури серед педагогічних завдань проектування навчального процесу засобами ІТ виділяємо такі: інтенсифікація всіх рівнів навчального процесу, підвищення його ефективності та якості; формування вмінь студентів працювати з інформацією, розви­ток комунікативних здібностей; підготовка особистості "інформаційного суспільства"; збільшення обсягу навчального матеріалу для творчого засвоєння й використання його студентами; формування дослідницьких умінь, здатності приймати оптимальні рішення.

Розуміння того, що проблема сучасної педагогічної освіти, яка базується на можливостях ІТ, не може бути вирішена тільки за рахунок розвитку техніки, адже комп’ютери самі собою не визначають реального середовища та культури навчання, приводить до актуального питання необхідності та наукового обґрунтування створення високоякісних засобів інформаційних технологій навчання, що забезпечують ефективність фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Тому інструментальний етап моделі забезпечується проектуванням комплексів навчально-методичного забезпечення (КНМЗ) дисциплін та інформаційно-методичних ресурсів, що входять до його складу (рис. 3). До КНМЗ нами було включено електронну навчальну літературу, мультимедійні посібники, тренувальні програми для закріплення навчальних знань та контролювальні програми.

bat3

 

Рис. 3. Субмодель інструментального етапу проектування навчального процесу засобами ІТ у підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва

 

Організаційно-педагогічний етап моделі передбачає реалізацію проекту навчального процесу (рис.4). У нашому дослідженні вагоме місце займає процес проектування змісту навчальної дисципліни, що відбувається відповідно до визначених вище художньо-педагогічного, методичного та інформаційно-творчого напрямів з дотриманням наступних вимог: 1) у проектуванні змісту навчальних дисциплін необхідно забезпечити внутрішню єдність усього процесу навчання, його визначену цілісність; 2)  зміст навчальної дисципліни має включати спеціальне фахове наповнення та змістові лінії, сконструйовані на основі інформаційних технологій.

 

bat4

Рис. 4. Субмодель організаційно-педагогічного етапу проектування навчального процесу засобами ІТ у підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва

Обґрунтування проектування форм організації навчального процесу засобами ІТ приводить до розуміння необхідності його системного здійснення як щодо традиційних форм (навчальних занять, самостійної та індивідуальної роботи, практичної підготовки), так й інноваційних, серед яких, насамперед, виділяємо мультимедійні лекції, заняття в комп’ютерних класах, роботу з електронною бібліотекою, виконання групових проектів та інше.

Питання проектування форм взаємодії учасників навчального процесу та засобів ІТ розглядається нами у двох можливих варіантах. Для першого характерною є безпосередня взаємодія студентів із засобом ІТ (найчастіше – комп’ютером), через який надається необхідний для засвоєння комплекс інформації, визначається завдання, що необхідно виконати, оцінюється правильність та надається допомога у вирішенні труднощів. У цьому випадку навчання може відбуватися без активної участі викладача. Другий варіант характеризується взаємодією із засобом ІТ безпосередньо викладача, якому  інформаційні технології надають допомогу в управлінні навчальним процесом, наприклад, допомагають здійснити візуальний супровід викладення матеріалу, видають результати виконання студентами контрольних завдань, тестів з урахуванням помилок та затраченого часу тощо.

Вирішальним етапом проектування навчального процесу згідно пропонованої нами моделі є оцінно-корекційний (рис. 5). Він забезпечений експериментальною перевіркою ефективності моделі у процесі навчання; оцінюванням і корекцією проекту; прийняттям колективного рішення щодо можливості використання проекту навчального процесу на основі ІТ у практиці підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва.

bat5

Рис. 5. Субмодель оцінно-корекційного етапу проектування навчального процесу засобами ІТ у підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва

Результувальний блок. Важливе значення у проектуванні навчального процесу має моніторинг художньо-інформаційної компетентності, оскільки таким чином забезпечується можливість отримання оперативної інформації щодо перебігу процесу проектування, його результативності, формулювання висновків щодо його переваг і недоліків, своєчасного здійснення коригування. Тому в розробленій структурі моделі передбачено результувальний блок. Розглядаючи зміст художньо-інформаційної компетентності, оцінюємо ступінь її сформованості за такими критеріями: мотиваційно-ціннісним, інтелектуально-когнітивним, діяльнісно-креативним, особистісно-рефлексивним.

Ефективну реалізацію структурно-функціональної моделі забезпечують педагогічні умови проектування навчального процесу засобами ІТ, серед яких як найбільш вирішальні визначаємо такі: інформаційну готовність майбутніх учителів образотворчого мистецтва, інструментальне забезпечення реалізації можливостей ІТ, комплексне використання засобів ІТ у ході проектування навчального процесу.

Висновки. Таким чином, проектування навчального процесу фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва на основі ІТ є цілеспрямованою, послідовною, поетапною творчою діяльністю зі створення педагогічного проекту навчального процесу. Процедура такого проектування вміщує визначення загальної концепції та етапів розроблення педагогічного проекту, мети, завдань, змісту і технологій кожного етапу проектування, моделювання умов його ефективної реалізації.

 

Список використаних джерел

  1. Докучаєва, В. В. Проектування інноваційних педагогічних систем у сучасному освітньому просторі : монографія / В. В. Докучаєва; Луган. нац. пед. ун-т ім. Тараса Шевченка. – Луганськ : Альма-матер, 2005. – 299 с.
  2. Колесникова, И.А. Педагогическое проектирование / И. А. Колесникова, М. П. Горчакова-Сибирская; под ред. И. А. Колесниковой. – М. : Академия, 2005. – 288 с.
  3. Лобода, Ю.Г. Електронні засоби навчання : структура, зміст, класифікація [Електронний ресурс] / Ю.Г.Лобода // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2012. – № 2 (28). – Режим доступу : http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/649#.UWb30jfDXeQ.
  4. Покровщук, Л. М. Розвиток творчих здібностей майбутніх учителів образотворчого мистецтва в умовах застосування комп’ютерних технологій : дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 / Покровщук Людмила Михайлівна. – Одеса, 2006. – 233 с.
  5. Стрельніков, В. Ю. Педагогічні основи забезпечення особистісного і професійного розвитку студентів засобами інноваційних технологій навчання : монографія. У 2 кн. / В. Ю. Стрельніков. – Полтава : РВВ ПУСКУ, 2002. – Кн. 2. – 230 с.

 

Батиевская Т.В. Структурно-функциональная модель проектирования учебного процесса средствами информационных технологий в профессиональной подготовке будущих учителей изобразительного искусства

Статья посвящена вопросу усовершенствования содержания профессиональной подготовки будущих учителей изобразительного искусства с помощью возможностей средств информационных технологий. Предложена структурно-функциональная модель, позволяющая осуществить проектирование учебного процесса средствами информационных технологий в профессиональной подготовке будущих учителей этой категории.

Ключевые слова: профессиональная подготовка, будущие учителя изобразительного искусства, модель, моделирование, проектирование, учебный процесс, информационные технологии.

 

Batievska, T. The Structural and Functional Pattern of Projecting the Educational Process by Facilities of Information Technologies in Professional Training of Future Teachers of Art

The article is devoted to the question of improvement the content of professional training of future Art teachers on the basis of possibilities of information technologies (IT). The structural and functional pattern which enables to realize the projecting of educational process by facilities of information technologies in professional training of the future teachers of this category is offered.

Key words: professional training, future teachers of Art, model, modeling, projecting, educational process, information technologies.

Permanent link to this article: https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=542

Tatoo Art IndonesiaLoves Diet SehatSkena FashionMPOTURBO link betting online no 1 se Asiaprediksi master hari iniUnited GamingFundacion RapalaFakta SehariTren HarapanGadgetkanGosipliciousiNewsComplexiNewsFootballPollux TierFoomer OfficialCommon SightJurnal TempoRuang MistisiNews CombatOhana MagazineLove Food Ready MealsPetite PaulinaBeauty RivalSpecialty Network SllcFilm Terbaru Penuh Pesan MoralMovie AutoAlmansorsMayumioteroRound Rock JournalBiobaeckereiBornheimerMayumioteroRound Rock JournalBukemersanacokyakisirTrans To FindBrivifyMPOTURBOLogin MPOTURBO situs resmi dengan layanan terpercayanotif4dlink alternatif aloha4dlogin vip aloha4dto2888 slothiburan online seru indonesiakristtinarodnaosvitabasic4d loginvalir4dDaftar akun MPOTURBO situs permainan online terpercayawww.cherubs1.commega888fifaslot88gacors4drajaangkahappytotobitwin88offthechaincooking.comkipas889Mega888alasan scatter olympusledakan perkalian fantastisledakan perkalian olympusmengungkap bagaimana winratepeluang nyata menang besarrahasia scatter olympusrahasia winrate mahjongstrategi memanfaatkan scatterstrategi terbaik menang mahjongwinrate mahjong winslangsung menang rp165 jutadari modal recehmenang besar sampai rp195 jutapulang bawa rp225 jutalangsung jackpot rp200 jutalangsung jackpot rp200 jutamahasiswa auto sultanmain sambil rebahanberhasil bikin gegerkemenangan besar rp225 jutaakun vvip bukitmpobikin saldo pemain meledakburuh lunasi cicilancara dapatkan naga emasdriver bisa kayaspaceman jadi harta karunstrategi bola duniataruhan jadi kekayaantaruhan pemain recehturunkan rezeki fantastisfenomena perubahan modalfortune tiger superlucky neko mengaumpola taruhan recehroulette jadi mesin uangsimulasi mengatur keuanganspaceman jadi legendaspin biasa disentaktukang ban trendingtukang ojek jackpotpola mahjong dalam lima kali spin beruntunpergerakan pasar igital bocorkorea thailand bertukar alur kombinasi polasinergi generasi muda dan tua dalam arus mahjonggopay beri akses instan untuk mahjong wayskisah kedai kopi naga mahjongdua sahabat uji trik crossbettalgoritma tersembunyi dan jurus rahasiarahasia pasaran terbuka bikin scatter bocorledakan pola sakti mahjong hanya perlu iniledakan pola berkilau starlight princessinfo gen alpha ungkap enam scatterkisah barista bali terapkan pola scatteribu rumah tangga jadi sorotanera dimulai teknologi canggih ubah strategimenemukan pola klasik wild bandito langkah heroic penjual gorengan wujudkan kemenangansemingguan lucky neko hadirkan racikan turbotrik pola wild lucky neko cairkan saldoempat alasan hebat fitur cairkan peluang menangheboh usai kantongi rp267 juta bukitmpohanya modal recehan di bukitmpotak sengaja dapat x5000 di bukitmposulap simbol x5000 di bukitmpocuma main iseng di bukitmposabet rp185 juta di mpoturbocuan rp132 juta mpoturbomenangkan rp248 juta di mpoturbohasilkan rp167 juta di mpoturbomengantar cuan rp219 juta di mpoturbopola kemenangan puluhan juta bukitmpolewat pola dari bukitmpotemukan pola di bukitmpobongkar pola di bukitmporahasia pemain di bukitmpo bocorgak pelit scatter di mpoturboterbukit penuh scatter di mpoturbopaling dermawan scatter di mpoturbompoturbo bagi scattermpoturbo gak pernah pelit scattersampai cuan rp295 juta mpoturborp330 juta dengan winrate gila mpoturbomeledak dan menang rp285 juta mpoturbomenang besar rp310 juta mpoturborp235 juta sekali spin mpoturbomenang besar sampai rp325 juta bukitmpopulang dengan fantastis rp390 juta bukitmpomenang rp415 juta dari modal bukitmpodari rp20 ribu sampai rp365 juta bukitmpobawa peluang jackpot rp280 juta bukitmposaat kesenangan berubah menjadi harapan baruharapan menuju kemerdekaan finansialtitik awal menggapai tujuanbisa bawa berkat finansialternyata bisa mengubah hidupbisa jalan menuju keberkahanmembuka pintu kemenanganmembuka rezeki berlapisjalan menuju kejutan finasialbukakan rezeki tanpa didugapola doa rahasia Olympus mpoturbofenomena pola doa Olympus mpoturboterbongkar pola doa rahasia Olympus mpoturbokisah doa rahasia Olympus mpoturbomantra rahasia Olympus mpoturbomahjong bukitmpo malam ini jadi kesaksianmahjong bukitmpo malam ini jadi bukti nyatakesaksian menyentuh mahjong bukitmpo malam inimahjong bukitmpo hadirkan malam penuh keajaibanrahasia mahjong bukitmpo malam inijam main menentukan Waktu gampang menangpemilik butik makin populer berkat kemenangankemudahan topup game berkat aplikasi danarevolusi kecerdasan buatan menyulap strategi kemenangankuli bangunan mendadak jadi tajiribu rumah tangga bisa lunasi hutangburuh pabrik beli nmax tunaicerita ojek online cair ratusan jutapedagang asongan bisa hidup bergelimang hartatrik zig zag terbukti ampuhpasangan muda patungan modal casinopegawai minimarket mendadak tajir setelah jackpotmahasiswi cantik bikin heboh sosmedbocoran orang dalam bikin gegerrahasia pasaran terungkap scatter olympusalgoritma permainan gates of olympusviral di kalangan netizen trik main wild bountykemenangan sugar rush pecah tanpa hentiperjalanan penjual gorengan bermain mahjong ways duamenyingkap sejarah uang dan pola mahjong wins bukitmpo jalan pengharapansaksi harapan berkahkisah Ajaib tujuh lipatpintu rejeki tak terdugarahasia berkat tujuh lipatkakek zeus hadirkan pola cahayakakek zeus buktikan strategi penuh harapankesaksian harapan tanpa rintangankakek Olympus tunjukan harapanfenomena harapan mengalir lancarlangkah bijak dan penuh doatingkatkan keyakinan dan harapanmulewat doa dan usaharenungkan dan pahami strategidengan harapan dan ketekunanada harapan dalam setiap putarankemenangan bukan kebetulanrenungan penuh harapandibalik kemenangan ada prosessaat strategi bertemu keyakinansecercah harapan bersinar berkatkepercayaan pada setitik harapanjalan paling baik untuk berhasilsatu tujuan arahan menuntunkejutan setelah penantian panjangperubahan besar menanti kamupanduan step y step redakan emosikegiatan ini jadikan Langkah positifdukungan terbaik diberikan olehpintu sukses terbuka lebar bagidari receh jadi berkahmodal penuh keyakinanlangkah kecil membuka harapanperjalanan harapan barudoa tulus menjadi kemenanganpengharapan berbuah manisreceh berubah jadi berkatreceh membawa sukacitakekuatan ubah takdir hidupkeyakinan mengantar kemenanganmembawa harapan barucahaya temukan jalanharapan berkat putaranmendapat harapan baruberkat skema rahasiapola harapan kemenanganjejak skema kemenanganharapan membimbing pemainharapan menjadi keyakinansemangat membawa kemenangan