Тетяна Володимирівна Водолазська – доцент кафедри менеджменту освіти Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені М.В.Остроградського.
Коло наукових інтересів: підготовка педагога до формування інноваційного освітнього середовища початкової школи у процесі підвищення кваліфікації.
Тетяна Володимирівна є автором і співавтором таких публікацій:
1. Водолазська Т. Керівник – управлінець – лідер / Т. Водолазська, Р. Гавриш // Управління освітою. – №3 (279). – 2012. – С. 4-12.
2. Водолазська Т. Портфоліо особистих досягнень слухача курсів підвищення кваліфікації / Т. Водолазська, Р. Гавриш // Освіта Полтавщини. – №25-26. – 2011. – С. 64-67.
3. Водолазська Т. Лідерами народжуються, ефективними – стають / Т. Водолазська // Управління освітою. – №9 (261). – 2011. – С. 7-10.
4. Водолазська Т. В. Компетентнісний підхід до моделювання освітнього середовища початкової школи / Т. В. Водолазська // Освіта Полтавщини. – 2011. – №25-26. – С. 52-57.
5. Водолазська Т. В. Вплив освітнього середовища на емоційне благополуччя молодшого школяра / Т. В. Водолазська // Освіта Полтавщини. – 2011. – №23-24. – С. 39-45.
6. Водолазська Т. В. Просторово-предметний компонент та його вплив на ефективність навчально-виховного процесу в початковій школі / Т. В. Водолазська // Технології інтеграції змісту освіти : зб. наук. праць за матеріалами Міжнародної наук.-практ. конф. "Теоретичні та методичні основи організації здоров’язбережувального навчального середовища загальноосвітньої школи та ВНЗ", 14 квітня 2011 р. – Полтава : ПОІППО, 2011. – Вип.3. – С. 355-363.
7. Водолазська Т. В. Формування емоційного благополуччя дітей молодшого шкільного віку / Т. В. Водолазська // Постметодика. – 2010. – №6 (97). – С. 26-31.
8. Водолазська Т. Самооцінювання роботи школи. Впровадження змін / Т. Водолазська // Освіта Полтавщини. – №21-22. – 2010. – С. 34-48.
9. Водолазська Т. Управління розвитком. Будуємо майбутнє вже сьогодні / Т. Водолазська // Освіта Полтавщини. – №21-22. – 2010. – С. 49-56.
10. Водолазська Т. В. Моделювання освітнього середовища початкової школи / Т. В. Водолазська // Постметодика. – 2010. – №5 (96). – С. 52-57.