Надія Василівна Кічук – завідувач кафедри загальної та соціальної педагогіки Ізмаїльського державного гуманітарного університету, доктор педагогічних наук, професор.
Основні наукові інтереси зосереджені навколо проблем педагогіки вищої школи, формування творчої особистості вчителя.
Надія Василівна є автором і співавтором понад 130 наукових праць, зокрема таких:
1. Кічук Н. В. Творча особистість майбутнього фахівця як предмет сучасних педагогічних досліджень / Надія Василівна Кічук // Актуальні проблеми сучасної науки : матер. Міжн. наук.-прак. конф.; 2008. – Вінниця, 2008. – С. 155-158.
2. Кічук Н. В. Індивідуальна траєкторія становлення фахівця : деякі аспекти проблеми / Надія Василівна Кічук // Становлення особистості професіонала : перспективи і розвиток : зб. матеріалів Всеукраїнської наук.-практ. конф. – Одеса, 2009. – С. 103-105.
3. Кічук Н. В. Індивідуалізація навчально-професійної траєкторії формування майбутнього фахівця – педагогічний сенс портфоліо / Надія Василівна Кічук // Проблеми освіти : науковий збірник. – К., 2010. – Вип. 63. – Ч. І. – С. 24-28.
4. Кічук Н. В. Проблеми інноваційно-орієнтованої підготовки фахівця у сучасній вищій школі [Електронний ресурс] / Надія Василівна Кічук // Педагогічна наука : історія, теорія, практика, тенденції розвитку. – 2010. – Вип. №3. – Режим доступу : http://intellect-invest.org.ua/ukr/pedagog_editions_e-magazine_pedagogical_science_vypuski_n3_2010_st_12/.
5. Кічук Н. В. Інноваційно-орієнтована підготовка фахівця у сучасній вищій школі / Надія Василівна Кічук // Вісник Черкаського університету. Серія "Педагогічні науки". – 2010. – Випуск 189. – Ч. 2. – С. 3-5.
6. Кічук Н. В. Проблеми застосування компетентнісного підходу у вищій технічній школі / Надія Василівна Кічук // Вісник Черкаського університету. Серія "Педагогічні науки". – 2010. – Вип. 179. – С. 22-25.
7. Кічук Н. В. Педагогічні інновації в системі підготовки фахівця у вищій школі як предмет наукового пізнання / Надія Василівна Кічук // Проблеми освіти : науковий збірник. – К., 2012. – Вип. 70. – Ч. І. – С. 28-32.