Луценко Інна Василівна – практичний психолог загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №15 міста Білої Церкви. Має вищу кваліфікаційну категорію.
З 2002 року є консультантом проекту «Запобігання насильства над дітьми», з 2004 року – тренером Всеукраїнського Фонду «Крок за кроком».
З 2006 року очолює Регіональний осередок Всеукраїнської Фундації «Захист Прав Дітей» у Київській області.
Працює над питаннями:
– психолого-педагогічний супровід навчально-виховного процесу закладу освіти;
– психологічний супровід дітей з особливими потребами в умовах інклюзивного навчання;
– запобігання насильства над дітьми;
– впровадження програм відновного правосуддя в закладах освіти (медіація однолітків);
– формування навичок здорового способу життя.
І.В.Луценко є активним учасником cтворення і функціонування ресурсно-тренінгового центру інклюзивної освіти (спільно із Всеукраїнським фондом «Крок за кроком») на базі загальноосвітнього навчального закладу.
Інна Василівна має публікації:
1. Луценко І.В. Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими потребами в умовах інклюзивного навчання // Інклюзивна освіта: стан і перспективи розвитку в Україні: Науково-методичний збірник до Всеукраїнської науково-практичної конференції. – К., 2007. – С. 20-34.
2. Луценко І.В. Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими потребами (інклюзивне навчання) // Психолог. Шкільний світ. – 2005. – №40 (184). – С. 19-23.
3. Луценко І.В. Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими потребами в умовах інклюзивної освіти// Методичне забезпечення діяльності педагогічних працівників дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів щодо роботи з дітьми, які мають особливості психофізичного розвитку: Науково-методичний посібник / За ред. Н.І.Клокар, О.В.Чубарук. – Біла Церква: КОІПОПК, 2006. – С. 32-42.
4. Луценко І.В. Застосування практики відстоювання інтересів дітей на інклюзивну освіту (з досвіду роботи) // Інклюзивна школа: особливості організації та управління. – К., 2007. – С. 114-122.
5. Луценко І.В. Взаємодія школи та психолого-медико-педагогічної консультації // Інклюзивна школа: особливості організації та управління. – К., 2007. – С. 79-82.
6. Луценко І.В. Конструктивний конфлікт: міф чи реальність// Розвиток центрів відновного правосуддя в громадах. – К., 2007. – С.49-52.
7. Луценко І.В. Конструктивний конфлікт: міф чи реальність. Практика впровадження програм відновного правосуддя // Нормативно-правові та прикладні аспекти ювенальної юстиції. – К., 2008. – С. 99-102.
8. Луценко І.В. Конструктивний конфлікт: міф чи реальність. Впровадження програм відновного правосуддя // Соціальний педагог. Шкільний світ. – 2008. – №7(19). – С. 9-12.
9. Слободянюк Н.Г., Луценко І.В. Скринінг потребнісно-мотиваційної сфери як детермінанти проектної діяльності соціального спрямування // Психологічні та соціально-економічні основи забезпечення організаційного розвитку освітніх організацій: Тези науково-практичної конференції (22-23 травня 2008 р., Біла Церква) / За науковою редакцією С.Д.Максименка, Л.М.Карамушки, Н.І.Клокар. – К.: Науковий світ, 2008. – С. 34-36.