Сергій Миколайович Прийма – доцент кафедри теорії і методики професійної освіти Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди, кандидат педагогічних наук, доцент.
Коло наукових інтересів: неперервна професійна освіта, освіта дорослих, андрагогіка, компетентнісний підхід. На даний час є докторантом кафедри теорії і методики професійної освіти Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди.
Авторські публікації та видання С.М.Прийми за останні 5 років:
1. Прийма С. Технологічна культура майбутніх учителів інформатики: проблеми та перспективи // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. – 2004. – Вип. ІІ. – С. 37-45.
2. Прийма С.М. Системний підхід у вивченні технологічної культури вчителя інформатики // Проблеми сучасного підручника: Зб. наук. пр. – К.: Педагогічна думка, 2004. – Вип.5. – Ч. ІІ. – С. 153-156.
3. Прийма С.М. Формування технологічної культури майбутніх учителів інформатики у процесі професійно-педагогічної підготовки // Зб. наук. пр. БДПІ – Вип.3. Серія: Педагогічні науки. – Бердянськ : БДПУ, 2005. – С. 162-174.
4. Прийма С. Компетентнісний підхід як імператив реформування вищої освіти // Наукові записки. – Вип. 72. Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В.Винниченка, 2007. – Частина 1. – С.95-100.
5. Прийма С.М. Проблема гармонізації національних стандартів вищої освіти з міжнародними аналогами у галузі комп’ютінгу // Нова педагогічна думка. – Спецвипуск. – Рівне, 2007. – С.272-285.
6. Прийма С.М. Технологічна компетентність учителя інформатики як результативно-діяльнісна характеристика його професійно-педагогічної підготовки // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. – Зб. cтатей: Вип. 14. – Ялта: РВВ КГУ, 2007. – Ч.1. – С.158-165.
7. Прийма С. М. Якість результатів навчання як основний критерій якості освіти // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. – Зб. статей: Вип.16.– Ялта : РВВ КГУ, 2007. – Ч.1. – С.190-198.
8. Прийма С. Комп’ютінг як галузь знань : світове бачення й українські реалії // Вища освіта України. – 2008. – №1. – С. 34-43.
9. Прийма С.М. Якість результатів навчання як основний критерій якості освіти в контексті Болонського процесу // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія №5. Педагогічні науки : реалії та перспективи. – Випуск 11 : збірник наукових праць / За ред. П.В.Дмитренка, В.Д. Сиротюка. – К. : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2008. – С. 219 – 226.
10. Прийма С.М. Математична логіка і теорія алгоритмів: Навч. посіб. –Мелітополь: ТОВ „ВБ „Мелітопольська міська друкарня””, 2008. – 134 с. (Рекомендовано Міністерством освіти і науки України як навчальний посібник для студентів вищих педагогічних навчальних закладів (лист №1.4/18-Г-1193 від 26.05.2008 р.)).