Return to Д

ДЕМІР Марина Ігорівна

130Марина Ігорівна Демір – аспірант кафедри педагогіки Державного закладу "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського".

Марина Ігорівна є автором і співавтором таких публікацій:

  1. Демір М. І. Рефлексія як компонент формування інтерпретаційної культури майбутнього вчителя музики / М. І. Демір // Наука і освіта : науково-практ. журнал ПНЦ АПН України. – Одеса, 2014. – № 7/CXXIV. – С. 76–80.
  2. Демір М. І. Самоідентифікація як підструктура рефлексивного компонента інтерпретаційної культури майбутнього вчителя музики / М. І. Демір // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. – Одеса, 2014. – (Спецвипуск "Актуальні проблеми сучасної дошкільної та вищої освіти"). –     С. 114–120.
  3. Демир М. И. Роль педагога-идеала в формировании интерпретационной культуры будущего учителя музыки : materials of the VII Іnternational research and practice conference, Munich, October 29th – 30th, 2014 / publishing office Vela Verlag Waldkraiburg – Munich – Germany, 2014. – P. 111–114.
  4. Демір М. І. Місце і роль інтерпретаційної культури в професійній підготовці майбутнього вчителя музики / М. І. Демір // Суспільство знань :  матеріали Міжнародної науково-практичної конференції ; 30-31 жовтня 2014 р. – Лодзь, 2014. – Р. 3.  – С. 85–87.
  5. Demir M. I. The problem of interpretive culture in music education: V International Forum [«Modern Tendencies in the Pedagogical Science of Ukraine and Israel: The Way to Integration»], (Оdesa, November 6th – 7th, 2014). – Israel : Ariel University Center of Samaria Ariel, 2014. – №5. – P. 94–99.
  6. Демір М. І. Когнітивно-операційний компонент інтерпретаційної культури майбутніх учителів музики / М. І. Демір // Український психолого-педагогічний науковий збірник : науковий журнал. – Львів, 2014. – № 3(03). – С. 57–61.
  7. Демір М. І. Роль емоційної гнучкості у формуванні інтерпретаційної культури майбутнього вчителя музики / М. І. Демір // Проблеми і перспективи практичної реалізації наукових досліджень : матеріали XVIII Міжнародної науково-практичної конференції ; 27-28 лютого 2015 р. – Чернівці, 2015. – Т. 3. – С. 10–12.
  8. Демір М. І. Емоційна гнучкість як підструктура особистісного компоненту інтерпретаційної культури майбутнього вчителя музики : Results of the 5 International Conference : Collection of Research Papers (April 27, 2015) / Responsible editors : M. Prykhodko, S. Tonkykh, A. Mintz. – Montreal, Canada : Published by Accent Graphics Communications, 2015. – P. 42–47.
  9. Демір М. І. Аксіологічний компонент як складова інтерпретаційної культури майбутнього вчителя музики / M. I. Demyr // Harvard Educational and Scientific Review. – Harvard, 2015. № 1 (7) (January-June), Volume VIII.  – P.  243–248.
  10.  Усталена педагогічна рефлексивна позиція як підструктура рефлексивного компонента інтерпретаційної культури майбутнього вчителя музики / M. I. Demyr // Japanese Journal of Fundamental and Applied Studies. – Tokyo, 2015. No.1. (9) (January-June). Volume XI. – P.  418–422.

Permanent link to this article: https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=3706