Розділ 4. Методика, досвід
Permanent link to this article: https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=3794
Осадчий І.Г. Педагогічне моделювання: що важливо знати педагогу?
Осадчий І.Г., ректор Комунального вищого навчального закладу Київської обласної ради "Академія неперервної освіти", доктор педагогічних наук Педагогічне моделювання: що важливо знати педагогу? У статті систематизовано знання у сфері педагогічного моделювання, важливі для педагога у процесі опису, аналізу та вдосконалення власної системи діяльності у сфері освіти, упровадження здобутків педагогічної науки і практики тощо. Ключові слова: модель, …
Онофрійчук Л.О., Савченко М.С. Упровадження інтерактивних технологій навчання у процесі підготовки майбутніх вихователів дітей дошкільного віку
УДК [371.134 : 005.3]+371.334 (045) Онофрійчук Л. О., доцент кафедри дошкільної педагогіки, психології та фахових методик Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, кандидат педагогічних наук, доцент Савченко М. С., доцент кафедри дошкільної педагогіки, психології та фахових методик Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, кандидат педагогічних наук, доцент Рецензент: Пісоцька Л.С., декан факультету дошкільної освіти Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, кандидат педагогічних наук, доцент …
Мозгова Л.А. Модель керівника навчального закладу в сучасному освітньому просторі: управлінський аспект
Мозгова Л. А., завідувач міського методичного кабінету управління освіти і науки Бориспільської міської ради, старший викладач кафедри педагогічної творчості Інституту перепідготовки та підвищення кваліфікації Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук Модель керівника навчального закладу в сучасному освітньому просторі: управлінський аспект У статті представлено науково-теоретичні матеріали із формування управлінської компетентності керівників навчальних закладів, методичні …
Баландюк Р.Г. Вивчення стану навчання економічної складової у змісті історії України
Баландюк Р.Г., аспірант відділу суспільствознавчої освіти Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України Рецензент: Смагін І. І., ректор Житомирського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, доктор педагогічних наук Вивчення стану навчання економічної складової у змісті історії України у 8‑х класах загальноосвітньої школи Визначено основні методичні принципи, на яких має ґрунтуватись навчання економічної складової історії. Досліджено оцінки …
Уруський А.В. Реалізація індивідуального підходу до навчання старшокласників за технологічним профілем засобами комп’ютерних технологій
Уруський А.В., асистент кафедри технологічної освіти та охорони праці інженерно-педагогічного факультету Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка Рецензент: Туранов Ю.О., завідувач кафедри технологічної освіти та охорони праці інженерно-педагогічного факультету Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, кандидат педагогічних наук, доцент Реалізація індивідуального підходу до навчання старшокласників за технологічним профілем засобами комп’ютерних технологій …