Print this Сторінка

Розділ 1. Освіта: стратегія, політика, право

Permanent link to this article: https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=4153

Осадчий І.Г. Організаційно-методологічні засади підвищення кваліфікації педагогічних працівників за сертифікованою пролонгованою формою навчання

Осадчий І.Г., ректор Комунального вищого навчального закладу Київської обласної ради «Академія неперервної освіти», доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник   Організаційно-методологічні засади підвищення кваліфікації педагогічних працівників за сертифікованою пролонгованою формою навчання   У статті актуалізовано питання вдосконалення системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників, керівників закладів та установ освіти. Із метою врахування запитів педагогів, їх керівників і роботодавців, ефективного …

View page »

Венцель Н.В. Проблеми розвитку загальної середньої освіти в об’єднаних територіальних громадах

Венцель Н.В., викладач кафедри суспільно-гуманітарних дисциплін Комунального закладу "Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" Житомирської обласної ради   Рецензент: Пастовенський О.В., проректор з науково-методичної роботи Комунального закладу "Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" Житомирської обласної ради, доктор педагогічних наук   Проблеми розвитку загальної середньої освіти в об’єднаних територіальних громадах   У статті розглянуто актуальні проблеми …

View page »

Венцель Н.В. Правовий захист дітей від насильства та жорстокого поводження

Венцель Н.В., викладач кафедри суспільно-гуманітарних дисциплін Комунального закладу "Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" Житомирської обласної ради   Рецензент: Кухарчук П.М., професор кафедри суспільно-гуманітарних дисциплін Комунального закладу "Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" Житомирської обласної ради, кандидат наук з державного управління, доцент     Правовий захист дітей від насильства та жорстокого поводження   У статті …

View page »