Return to Випуск №1(31), 2017 р.

Розділ 3. Педагогічна практика

Permanent link to this article: https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=4354

Шевців З. М. Практика як умова формування соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя інклюзивної загальноосвітньої школи

УДК 378.147:373.3.011.3 – 051 Шевців З. М., доцент кафедри педагогіки початкової освіти Рівненського державного гуманітарного університету, кандидат педагогічних наук, доцент   Рецензент: Боровець О. В., доцент кафедри педагогіки початкової освіти Рівненського державного гуманітарного університету, кандидат педагогічних наук   Практика як умова формування соціально-педагогічної компетентності  майбутнього вчителя інклюзивної загальноосвітньої школи   У статті визначено суперечності та недоліки практики в …

Беженар А.А., Янківська Г.А. Розвиток креативності як спосіб формування компетентної особистості в загальній середній та професійній освіті

Беженар А.А., старший викладач кафедри природничо-математичних дисциплін та технологій Комунального вищого навчального закладу Київської обласної ради "Академія неперервної освіти", кандидат фізико-математичних наук   Янківська Г.А., викладач бухгалтерського обліку державного професійно-технічного навчального закладу "Вінницьке міжрегіональне вище професійне училище", викладач вищої категорії, викладач-методист   Розвиток креативності як спосіб формування компетентної особистості в загальній середній та професійній освіті   У статті …