Return to К

КОСОВСЬКА Мирослава Миронівна

Народилася на Львівщині. Після закінчення школи навчалася в Самбірському педагогічному училищі Львівської області, яке з відзнакою закінчила в 1988 році. Свою педагогічну діяльність розпочала вихователем дошкільного навчального закладу в м. Білій Церкві Київської області. Заочно закінчила Київський міжрегіональний інститут удосконалення вчителів ім. Б.Грінченка за спеціальністю "Українська мова і література". Працювала вчителем початкових класів, вчителем української мови та літератури, заступником директора з навчально-виховної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах м. Білої Церкви.

З 2002 року працює в Київському обласному інституті післядипломної освіти педагогічних кадрів методистом навчально-методичного кабінету початкової освіти, з 2005 року – старшим викладачем кафедри педагогіки та психології.

На даний час – проректор з наукової роботи, викладач кафедри управління освітою Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів, аспірантка кафедри теорії і методики післядипломної освіти Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти АПН України. Працює над проблемою реалізації освітніх завдань в умовах сільських малочисельних шкіл.

Співавтор програми освітньої діяльності курсів підвищення кваліфікації вчителів початкових класів (дистанційна форма), автор курсів для вчителів початкових класів сільських малочисельних шкіл „Забезпечення якісної освіти молодших школярів у нетрадиційних умовах функціонування сільських малочисельних шкіл”, „Сучасні аспекти навчальної діяльності молодших школярів сільських шкіл”.

Автор та співавтор низки публікацій:

1. Косовська М.М. Індивідуальне навчання молодших школярів сільської малочисельної школи як педагогічна проблема / Управління школою. – 2004. – №25-26 (73-74). – С.29-31.

2. Косовська М.М. Інтеграція багатокомпонентного змісту початкової освіти: реалії та перспективи // Світло. – 2003. – №2. – С.15-16.

3. Косовська М.М. Інтеграція багатокомпонентного змісту початкової освіти в умовах реалізації нових освітніх програм // Початкова школа. – 2003. – №11. – С.11-13.

4. Косовська М.М. Лінгвістичні аспекти вивчення української мови в 2 класі // Методичні матеріали для вчителів початкових класів з проблем реалізації нових освітніх програм 4-річної початкової школи (дистанційна форма навчання). Частина ІІ / За заг. ред. Н.І.Клокар. – Біла Церква, 2003. – С.66.

5. Косовська М.М. Методичні рекомендації щодо інтеграції змісту початкової освіти // Інформаційно-методичний збірник. Спеціалізоване педагогічне видання Управління освіти і науки Київської обласної державної адміністрації та Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів. – Біла Церква: КОІПОПК. – 2003. – №3(29). – С.86-88.

6. Косовська М.М. Модель особистісно зорієнтованого навчального заняття у 1 класі // Методичні матеріали для вчителів початкових класів з проблем реалізації нових освітніх програм 4-річної початкової школи (дистанційна форма навчання). Частина І / За заг. ред. Н.І.Клокар. – Біла Церква, 2002. – С.33-34.

7. Косовська М.М. О. Організація навчально-виховного процесу в школі І ступеня / Методичні рекомендації щодо організації та змісту навчально-виховного процесу в закладах освіти Київщини в 2005- 2006 н.р. / За ред. Н.І.Клокар. – Біла Церква. -2005. – С.17 – 21.

8. Косовська М.М. Організація навчально-виховного процесу у 1 класі на засадах особистісно орієнтованої педагогіки // Методичні матеріали для вчителів початкових класів з проблем реалізації нових освітніх програм 4-річної початкової школи (дистанційна форма навчання). Частина І / За заг. ред. Н.І.Клокар. – Біла Церква, 2002. – С.32-33.

9. Косовська М.М. Орфографічна пропедевтика як один із шляхів формування культури писемного мовлення // Методичні матеріали для вчителів початкових класів з проблем реалізації нових освітніх програм 4-річної початкової школи (дистанційна форма навчання). Частина ІІ / За заг. ред. Н.І.Клокар. – Біла Церква, 2003. – С.63-65.

10. Косовська М.М. Психологічні принципи підготовки вчителів початкових класів до роботи за системою розвивального навчання // Методичні матеріали для вчителів початкових класів з проблем реалізації нових освітніх програм 4-річної початкової школи (дистанційна форма навчання). Частина І / За заг. ред. Н.І.Клокар. – Біла Церква, 2002. – С.122-123.

11. Косовська М.М. Специфіка формування комунікативних умінь та мовленнєвої культури першокласників // Методичні матеріали для вчителів початкових класів з проблем реалізації нових освітніх програм 4-річної початкової школи (дистанційна форма навчання). Частина І / За заг. ред. Н.І.Клокар. – Біла Церква, 2002. – С.77-78.

12. Косовська М.М. Сучасні аспекти здійснення початкової мовної освіти за умови комунікативно-діяльнісного підходу до навчальних занять з рідної мови // Методичні матеріали для вчителів початкових класів з проблем реалізації нових освітніх програм 4-річної початкової школи (дистанційна форма навчання). Частина І / За заг. ред. Н.І.Клокар. – Біла Церква, 2002. – С.74.

13. Косовська М.М. Формування комунікативної компетентності учнів 2 класу на навчальних заняттях з рідної мови // Методичні матеріали для вчителів початкових класів з проблем реалізації нових освітніх програм 4-річної початкової школи (дистанційна форма навчання). Частина ІІ / За заг. ред. Н.І.Клокар. – Біла Церква, 2003. – С.61-63.

14. Методичні рекомендації щодо ведення класного журналу в початкових класах / Автори та упорядники А.О. Седеревічене, Л.П. Ткаченко, М.М. Косовська. – Біла Церква: КОІПОПК, 2004. – 80 с.

Permanent link to this article: https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=763