Надія Михайлівна Островерхова – головний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук .
Працює над проблемою використання математично-статистичних методів для аналізу якості уроку, управління освітою, загальноосвітніми навчальними закладами.
Список наукових праць Н.М. Островерхової:
1. Педагогічна техніка – невід’ємна складова педагогічної майстерності вчителя // Завуч. – 2006.– Січень, №1(259). – С.8-11. (0,3 др. арк.).
2. Підготовка до спостереження уроку // Відкритий урок. – 2006. – Лютий, №3-4. – С. 69-71. (0,2 др. арк.).
3. Морфологія аналізу якості уроку // Освіта і управління. – 2006. – Т.9. – Ч.1.– С.95-102. (0,7 др. арк.).
4. Технології видів аналізу уроку // Відкритий урок. – 2006. – Лютий, №3-4. –С.71-77. (0,4 др. арк.).
5. Концепції аналізу уроку // Відкритий урок. – 2006. – Січень, №1-2. – С.89-95. (0, 5 др. арк.).
6. Синергетичний підхід до аналізу якості уроку // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2006. – №2. – С.90-95. (0,7 др. арк.).
7. Інформаційний підхід до аналізу уроку як педагогічної системи: Стаття за матеріалами V Міжнародної Інтернет-конференції „Стратегія управління закладами освіти в умовах формування інформаційного суспільства“, 2006. – (0,3 др.арк.). www. ipit. Kiev. ua.
8. Технології контрольно-аналітичної діяльності завуча. – К.: Шкільний світ, 2007. – 120 с., [4] арк. – (Б-ка „Шк. світу“). – Бібліогр.: 110-114 с. (6,98 др.арк.).
9. Діалектичні засади аналізу уроку як педагогічної системи // Шлях освіти. – 2007. – № 2.– С.29-33 (0,6 др. арк.).
10. Інноваційні наукові підходи до аналізу якості уроку // Ученые записки: Научный журнал. – 2007. – №6. – С.7-11 (0,4 др. арк.).
11. Островерхова Н.М. Феномен виховання: Орієнтири формування на уроці рис соціально спрямованої особистості // Управління освітою. – 2007. – Жовтень, № 9 (163) (0,5 др.арк.).
12. Варіативність технологій оцінювання якості уроку. /Проблеми якості освіти: теоретичні і практичні аспекти: Матеріали методологічного семінару. − К., 2007 (0,5 др. арк.).