Соболь Людмила Миколаївна, учитель української мови і літератури загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №15 м. Білої Церкви.
Працює над проблемами:
– впровадження особистісно орієнтованого навчання та виховання у процесі вивчення української мови і літератури;
– впровадження проблемно-модульної технології навчання і виховання;
– впровадження Програми всебічного розвитку дитини «Крок за кроком».
Має опубліковані праці:
1. Соболь Л.М. Використання особистісно орієнтованих технологій навчання на заняттях з української літератури // Організація та зміст діяльності наукових лабораторій інституту: Науково-методичний посібник / за ред. Н.І.Клокар, О.В.Чубарук. – Біла Церква, 2005. – Випуск 1.
2. Соболь Л.М. Філософські погляди Г.Сковороди. Розробка особистісно орієнтованого навчального заняття з української літератури. 9 клас // Організація та зміст діяльності наукових лабораторій інституту: Науково-методичний посібник / за ред. Н.І.Клокар, О.В.Чубарук. – Біла Церква, 2005. – Випуск 1.
3. Соболь Л.М. Літературний портрет епохи. «Шістдесятники». Розробка особистісно орієнтованого навчального заняття з української літератури. 11 клас // Організація та зміст діяльності наукових лабораторій інституту: Науково-методичний посібник / за ред. Н.І.Клокар, О.В.Чубарук. – Біла Церква, 2006. – Випуск 2.
4. Соболь Л.М. Почуття роду, образ матері у творах Б.Антоненка-Давидовича «Слово матері», Є.Гуцала «Хто ти?», А.Гая «Блаженна Марія». Розробка особистісно орієнтованого навчального заняття з української літератури. 8 клас // Українська мова і література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. – 2004. – № 4.
5. Дідківський В.І. та ін. Київщинознавство: Література рідного краю. Посібник для вчителя: Випуск 1. / За заг. ред. Н.І.Клокар, Н.Г.Слободянюк. – Біла Церква: КОІПОПК, 2003. – 60 с.
6. Деркач О.І. та ін. Київщинознавство: Література рідного краю. Посібник для вчителя: Випуск 2. / За заг. ред. Н.І.Клокар, Н.Г.Слободянюк. – Біла Церква: КОІПОПК, 2004. – 59 с.