Ткаченко Любов Петрівна – методист навчально-методичного кабінету початкових класів Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів. Нагороджена знаком "Відмінник освіти України", має педагогічне звання "вчитель-методист". Працює над проблемою індивідуалізації навчально – виховного процесу в початкових класах.
Автор та співавтор дистанційних та авторських курсів підвищення кваліфікації вчителів початкових класів, публікацій у фахових виданнях, посібників:
- Ткаченко Л.П. Програми предметів за вибором. Література для дітей (1-4 класи) // Методичні рекомендації щодо організації та змісту навчально-виховного процесу в закладах освіти Київщини в 200-2001 н.р. /За ред. І.Л.Лікарчука, Н.І.Клокар, В.В.Потіхи. – Біла Церква, К.: Видавництво Ешке О.М., 2000. – С. 103-104.
- Ткаченко Л.П. Індивідуалізація навчально-пізнавальної діяльності молодшого школяра // Методичні матеріали для вчителів початкових класів з проблем реалізації нових освітніх програм 4-річної початкової школи (дистанційна форма навчання). Частина І / За ред. Н.І.Клокар. – Біла Церква, 2002. – С. 36.
- Ткаченко Л.П. Психологічні та лінгвістичні основи навчання програми в школі І ступеня // Методичні матеріали для вчителів початкових класів з проблем реалізації нових освітніх програм 4-річної початкової школи (дистанційна форма навчання). Частина І / За ред. Н.І.Клокар. – Біла Церква, 2002. – С. 78.
- Ткаченко Л.П. Оптимальні методичні прийоми формування початкової навички читання // Методичні матеріали для вчителів початкових класів з проблем реалізації нових освітніх програм 4-річної початкової школи (дистанційна форма навчання). Частина І / За ред. Н.І.Клокар. – Біла Церква, 2002. – С. 79.
- Ткаченко Л.П. Сучасні технології формування навички читання як виду мовленнєвої діяльності // Методичні матеріали для вчителів початкових класів з проблем реалізації нових освітніх програм 4-річної початкової школи (дистанційна форма навчання). Частина І / За ред. Н.І.Клокар. – Біла Церква, 2002. – С. 80.
- Ткаченко Л.П. Ефективні умови формування першооснов читацької культури в першому класі 4-річної початкової школи // Методичні матеріали для вчителів початкових класів з проблем реалізації нових освітніх програм 4-річної початкової школи (дистанційна форма навчання). Частина І / За ред. Н.І.Клокар. – Біла Церква, 2002. – С. 81. Ткаченко Л.П. Розвиток читацьких інтересів учнів у період навчання граматики // Методичні матеріали для вчителів початкових класів з проблем реалізації нових освітніх програм 4-річної початкової школи (дистанційна форма навчання). Частина І / За ред. Н.І.Клокар. – Біла Церква, 2002. – С. 82.
- Ткаченко Л.П. Література для дітей // Методичні матеріали для вчителів початкових класів з проблем реалізації нових освітніх програм 4-річної початкової школи (дистанційна форма навчання). Частина І / За ред. Н.І.Клокар. – Біла Церква, 2002. – С. 128.
- Ткаченко Л.П. Формування читацької самостійності, морально-етичного та соціального досвіду дитини через систему занять з позакласного читання // Методичні матеріали для вчителів початкових класів з проблем реалізації нових освітніх програм 4-річної початкової школи (дистанційна форма навчання). Частина II / За ред. Н.І.Клокар. – Біла Церква, 2003. – С. 56.
- Ткаченко Л.П. Ефективні умови формування першооснов читацької культури молодших школярів // Методичні матеріали для вчителів початкових класів з проблем реалізації нових освітніх програм 4-річної початкової школи (дистанційна форма навчання). Частина II / За ред. Н.І.Клокар. – Біла Церква, 2003. – С. 57.
- Ткаченко Л.П. Особливості викладання читання за підручником О.Я.Савченко "Читанка. 2 клас" (2002 р.) // Методичні матеріали для вчителів початкових класів з проблем реалізації нових освітніх програм 4-річної початкової школи (дистанційна форма навчання). Частина II / За ред. Н.І.Клокар. – Біла Церква, 2003. – С. 59.
- Ткаченко Л.П. Програмове та навчально-методичне забезпечення освітніх галузей Державного стандарту початкової загальної совіти // Методичні матеріали для вчителів початкових класів з проблем реалізації нових освітніх програм 4-річної початкової школи (дистанційна форма навчання). Частина II / За ред. Н.І.Клокар. – Біла Церква, 2003. – С. 104.
- Ткаченко Л.П. Впровадження принципу індивідуалізації в навчально-виховний процес школи І ступеня // Початкова школа, 2003. – №11. – С. 13-15.
- Ткаченко Л.П. Система творчих завдань з читання. – Біла Церква: КОІПОПК, 2006.- 112 .
- Гудима В.М., Ткаченко Л.П. Київщинознавство. 4 клас: Навчально-методичний посібник..- Біла Церква: КОІПОПК, 2006.- 144 с.