https://202.95.10.110/ https://202.95.10.71/ https://202.95.10.211/ https://117.18.0.30/ https://202.95.10.111/ https://202.95.10.143/ https://202.95.10.53/ https://3.33.146.175/ https://117.18.0.14/ https://117.18.0.16/ https://117.18.0.18/ https://202.95.10.186/ https://117.18.0.20/ https://117.18.0.17/ https://117.18.0.19/ https://117.18.0.15/ https://117.18.0.22/ https://117.18.0.21/ https://117.18.0.24/ https://117.18.0.23/ https://202.95.10.183/ https://202.95.10.246/
КЛОКАР Наталія Іванівна

Return to К

КЛОКАР Наталія Іванівна

Клокар Наталія Іванівна, закінчила Кіровоградський державний педагогічний інститут ім. О.С.Пушкіна за спеціальністю "Англійська мова".

Кандидат педагогічних наук з 1997 року.

У 2011 році успішно захистила докторську дисертацію з теми: «Управління підвищенням кваліфікації педагогічних працівників в умовах післядипломної освіти регіону на засадах диференційованого підходу» та отримала диплом доктора педагогічних наук.

Основні етапи трудової та науково-педагогічної діяльності:

З 1.07.1999 р. по 31.08.2012 – ректор Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів.

З 1.09.2012 – начальник головного управління освіти і науки Київської обласної державної адміністрації.

Науковий ступінь – доктор педагогічних наук; вчене звання – професор.

Н.І.Клокар розроблено, науково обґрунтовано й апробовано:

– теоретико-методологічні основи концепції системи неперервного підвищення кваліфікації педагогічних працівників в умовах післядипломної педагогічної освіти регіону на засадах диференційованого підходу; модель управління підвищенням кваліфікації педагогічних працівників регіону в умовах диференціації; проблемно-модульну технологію підвищення кваліфікації різних категорій педагогічних працівників як базову; особистісно зорієнтовані педагогічні технології підвищення кваліфікації педагогічних, управлінських і методичних кадрів; теоретичні засади управління регіональним закладом післядипломної педагогічної освіти; діагностичний інструментарій для застосування в системі післядипломної педагогічної освіти регіону;

– нормативні документи з питань функціонування та розвитку системи післядипломної педагогічної освіти, а саме: Концепція діяльності Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів; Програми розвитку Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів на 2007-2012 рр.; Концепції розвитку інформаційно-навчального середовища системи освіти Київської області; Концепції створення електронних навчально-методичних комплексів для учнів; Положення про організацію курсів підвищення кваліфікації педагогічних, управлінських і методичних кадрів у Київському обласному інституті післядипломної освіти педагогічних кадрів; Положення про навчальні плани, навчально-тематичні плани та програми освітньої діяльності курсів підвищення кваліфікації педагогічних, управлінських і методичних кадрів; Положення про обласну педагогічну виставку «Освіта Київщини»; Положення про наукову лабораторію Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів; Положення про очно-дистанційне навчання в системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників Київської області; Положення про електронні програмно-методичні комплекси освітньої діяльності курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників за очно-дистанційною формою навчання; Положення про електронні навчально-методичні комплекси для учнів; Положення про проведення щорічного обласного конкурсу-захисту Web-сайтів відділів, управлінь освіти, районних, міських методичних кабінетів, навчальних закладів; Положення про наукову лабораторію Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів; Положення про обласні опорні заклади освіти; Положення про обласну школу передового педагогічного досвіду;програми освітньої діяльності курсів підвищення кваліфікації директорів шкіл, заступників директорів шкіл з науково-методичної, навчально-виховної роботи.

Спрямовує роботу на проведення практико зорієнтованих наукових досліджень, розвиток наукового потенціалу закладу післядипломної педагогічної освіти, підготовку методичних, управлінських і педагогічних кадрів закладів освіти області до активного використання сучасних засобів навчання, нових управлінських і педагогічних технологій.

Враховуючи потреби часу, запити педагогічних і керівних кадрів системи освіти регіону як керівник авторських колективів розробила програмно-методичні комплекси із 39 спеціальностей для підвищення кваліфікації за очно-дистанційною формою навчання, які схвалені Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України й рекомендовані до використання в закладах післядипломної педагогічної освіти України.

Здійснює наукове керівництво розробленням електронних навчально-методичних комплексів для учнів. Забезпечує організаційно-управлінський і науково-методичний супровід дослідно-експериментальної роботи та інноваційної діяльності закладів освіти області за 52 напрямами.

Організовує співпрацю інституту з науковими установами НАПН України, зарубіжними закладами післядипломної педагогічної освіти, вищими навчальними закладами, громадськими організаціями, як-от: ДВНЗ "Університет менеджменту освіти" НАПН України, Інститут педагогіки НАПН України, Інститут спеціальної педагогіки НАПН України; Інститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України; Інститут проблем виховання НАПН України; Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України; Державна науково-педагогічна бібліотека України ім. В.О. Сухомлинського; Бакинський інститут підвищення кваліфікації і перепідготовки педагогічних кадрів (Азербайджанська Республіка); Мінський обласний інститут розвитку освіти (Республіка Білорусь); Педагогічна академія післядипломної освіти (Московська область Російської Федерації); Санкт-Петербурзька академія постдипломної педагогічної освіти (Російська Федерація); Автономний заклад «Інститут розвитку освіти Іванівської області» (Російська Федерація); Державний бюджетний освітній заклад додаткової професійної освіти Свердловської області «Інститут розвитку освіти»; Всеукраїнський благодійний фонд «Освіта України»; Білоцерківський національний аграрний університет; Фізико-математичний інститут Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова; Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г.Сковороди; Інститут моніторингу якості освіти Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут»; Білоцерківський професійний ліцей; Всеукраїнська громадська організація «Міжнародний шкільний проект»; Представництво благодійної організації «Кожній дитині» в Україні; Навчально-методичний центр цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Київської області та інші.

У контексті поліпшення якості післядипломної освіти особливого значення надає розвитку міжнародного співробітництва в галузі освіти. З метою входження в міжнародний освітній простір та створення міжнародної системи безперервної освіти вчителів здійснює управління реалізацією понад 40 міжнародних освітніх проектів і програм, у тому числі – українсько-швейцарського проекту «Сприяння розвитку освіти для демократичного громадянства в Україні», українсько-польського освітнього проекту «Лідери освітніх ініціатив» та інші.

Спрямовує діяльність на розвиток змісту, форм і технологій післядипломної педагогічної освіти, організаційно-управлінський і науково-методичний супровід професійної діяльності педагогічних, управлінських і методичних кадрів регіону, проведення дослідно-експериментальної роботи та інноваційної діяльності в навчальних закладах області.

Коло наукових інтересів – післядипломна педагогічна освіта, освітній менеджмент, підготовка директорів навчальних закладів до роботи в нових соціально-економічних умовах, навчання резерву управлінських кадрів для освіти, створення інформаційно-навчального середовища системи освіти регіону.

Відзначена державними нагородами, зокрема: Знаком Міністерства освіти і науки України "Відмінник освіти України", "Заслужений працівник освіти України", Грамотою Академії педагогічних наук України, Почесною грамотою Верховної Ради України, нагрудним знаком Міністерства освіти і науки України "Василь Сухомлинський", визначена лауреатом Громадської акції "Ділова Київщина", Знаком Міністерства освіти і науки, молоді та спорту  України "Заслужений працівник освіти України".

Результати наукової роботи представлені у понад 200 публікаціях наукового та  навчально-методичного характеру, в тому числі:

Монографія

1. Клокар Н. І. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників в умовах післядипломної освіти регіону на засадах диференційованого підходу : монографія / Н. І. Клокар. – К., 2010. – 528 с.

Навчально-методичні посібники та комплекси

2. Клокар Н. І. Інституційний розвиток та професійний розвиток персоналу закладу післядипломної педагогічної освіти : навч.-метод. комплекс / Н. І. Клокар. – Біла Церква : КОІПОПК, 2008. – 664 с. + СD-диск. – (Рекомендовано Міністерством освіти і науки України : лист № 1/11-52-08 від 09.07.2009).

3. Клокар Н. І. Управління обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти: теорія і практика : наук.-метод. посіб. / Н. І. Клокар. – К. : Міленіум, 2004. – 218 с.

4. Післядипломна педагогічна освіта України : сучасність і перспективи розвитку : наук.-метод. посіб. / за заг. ред. : В. В. Олійника, Л. І. Даниленко. – К. : Міленіум, 2005. – 230 с. – (Авторським є параграф “Регіональне управління системою післядипломної освіти як наукова проблема”, розд. 1, параграф 1.6. – С. 39–46).

5. Клокар Н. І. Методика вивчення професійних запитів педагогів у міжатестаційний період : наук.-метод. посіб. / Н. І. Клокар. – Біла Церква : КОІПОПК, 2007. – 82 с.

Статті у провідних наукових фахових виданнях, затверджених ВАК України

6. Клокар Н. І. Методологічні основи запровадження дистанційного навчання в системі підвищення кваліфікації / Н. І. Клокар // Шлях освіти. – 2007. – № 4 (46). – С. 38–41.

7. Клокар Н. І. Характеристика моделі підвищення кваліфікації педагогічних працівників на засадах диференційованого підходу / Н. І. Клокар // Педагогіка і психологія. – 2007. – № 4 (57). – С. 53–61.

8. Клокар Н. І. Розвиток інформаційно-навчального середовища освітньої системи регіону в контексті забезпечення рівного доступу до якісної освіти [Електронний ресурс] / Н. І. Клокар // Народна освіта. – 2008. – Вип. 3 (6). – Режим доступу :  http://www.www.narodnaosvita.kiev.ua. – Назва з екрану.

9. Клокар Н. І. Розвиток інформаційно-навчального середовища освітньої системи регіону в контексті забезпечення рівного доступу до якісної освіти /    Н. І. Клокар // Актуальні проблеми психології / ред. кол. : С. Д. Максименко (гол. ред.) [та ін.]. – К. : Наук. світ, 2007. – Т. 1, ч. 21 / 22 / за ред. С. Д. Максименка, Л. М. Карамушки, 2008. – С. 169–173.

10. Клокар Н. І. Проектування дистанційного навчання педагогічних працівників у системі післядипломної освіти регіону [Електронний ресурс] /    Н. І. Клокар // Народна освіта. – 2009. – Вип. 2 (8). – Режим доступу : http://www. www.narodnaosvita.kiev.ua. – Назва з екрану.

11. Клокар Н. І. Проблемно-модульна технологія підвищення кваліфікації педагогічних працівників на засадах диференційованого підходу / Н. І. Клокар // Обрії. – 2010. – № 1. – С. 7–11.

12. Клокар Н. І. Соціально-педагогічний аналіз професійних потреб педагогів у міжатестаційний період / Н. І. Клокар // Освіта на Луганщині. – 2010. – № 2 (33). – С. 21–25.

13. Клокар Н. І. Методика експериментального дослідження професійного розвитку педагогів у міжатестаційний період на засадах диференційованого підходу [Електронний ресурс] / Н. І. Клокар // Народна освіта. – 2010. – Вип. 3 (12). – Режим доступу : http://www.www.narodnaosvita.kiev.ua. – Назва з екрану.

14. Клокар Н. І. Підвищення кваліфікації педагогічних, методичних та управлінських кадрів засобами дистанційного навчання / Н. І. Клокар // Наукова скарбниця освіти Донеччини. – 2010. – № 2 (7). – С. 47–54.

15. Клокар Н. І. Теоретико-методологічні засади побудови моделі управління підвищенням кваліфікації педагогічних працівників / Н. І. Клокар // Гуманіт. вісн. ДВНЗ “Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди”. – 2010. – № 19. – С. 61–66.

16. Клокар Н. І. Теоретико-методологічні засади та організаційно-управлінські механізми очно-дистанційного навчання в системі підвищення кваліфікації педагогічних кадрів регіону / Н. І. Клокар // Педагогіка і психологія проф. освіти. – 2010. – № 5. – С. 25–38.

17. Клокар Н. І. Організаційно-педагогічні засади створення електронних навчально-методичних комплексів для учнів [Електронний ресурс] / Н.І.Клокар // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2010. – 6 (20). – Режим доступу :http://www.ime.edu-ua.net/em20/emg.html. – Назва з екрану.

18. Клокар Н. І. Проектування дистанційного навчання педагогічних працівників у системі післядипломної освіти регіону / Н. І. Клокар // Постметодика. – 2010. – № 5 (96). – С. 17–24.

19. Клокар Н. І. Теоретико-методологічні засади побудови моделі управління підвищенням кваліфікації педагогічних працівників на засадах диференційованого підходу в системі післядипломної педагогічної освіти регіону / Н. І. Клокар // Педагогічний альманах : зб. наук. праць / ред. кол. : В. В.Кузьменко (голова) [та ін.]. – Херсон : РІППО. – 2010. – Вип. 8. – С. 131–138.

20. Карамушка Л. М. Актуальні проблеми психологічної підготовки менеджерів і персоналу організацій до забезпечення організаційного розвитку освітніх організацій [Електронний ресурс] / Л. М. Карамушка, О. А. Філь, Н. І. Клокар // Народна освіта. – 2008. – Вип. 3 (6). – Режим доступу : http://www.narodnaosvita. kiev.ua – Назва з екрану.

21. Клокар Н. І. Музей історії освіти Київщини  як просвітницький і культурно-освітній центр [Електронний ресурс] / Н. І. Клокар, О. Д. Рокицька // Народна освіта. – 2008. – Вип. 1 (4). – Режим доступу : http://www.www.narodnaosvita.kiev.ua – Назва з екрану.

22. Клокар Н. І. Теоретико-методологічні засади формування інформаційно-навчального середовища системи освіти регіону / Н. І. Клокар // Рідна школа. – 2011. – №1–2 (973–974). – С. 23–29.

23. Клокар Н. І. Організаційно-педагогічні засади створення електронних навчально-методичних комплексів для учнів / Н. І. Клокар // Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2011. – № 1 (89). – С. 34-37.

24. Клокар Н. І. Інформаційно-навчальне середовище системи освіти регіону як чинник професійного розвитку педагогічних, управлінських і методичних кадрів /  Н. І. Клокар // Післядипломна освіта в Україні. – 2011. – № 1(18). – С. 72-75.

25. Клокар Н. І. Концепція підвищення кваліфікації педагогічних працівників у післядипломній освіті регіону на засадах диференційованого підходу [Електронний ресурс] / Н. І. Клокар // Народна освіта. – 2011. Вип. 2 (14). Режим доступу :http://www.www.narodnaosvita.kiev.ua. – Назва з екрану.

26. Klokar N. Model of the Regional System of Distance In-service Teacher Training in Ukraine and Its Implementation / Natalia Klokar, Natalia Benderets, Alla Borbit // Journal of  Research in Innovative Teaching. – 2011 (March). – Volume 4, Issue 1. – P. 93-105.

27. Клокарь Н. И. Дифференциация технологий повышения квалификации педагогических кадров в условиях трансформации системы образования Украины / Н.И. Клокарь //  Педагогическая академия. [Москва]. – 2011. – № 2. –  С.  53-58.

28. Клокар Н. І. Теоретико-методологічні засади стратегії розвитку регіональної системи післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Н.І. Клокар // Народна освіта. – 2011. Вип. 3 (15). Режим доступу :http://www.www.narodnaosvita.kiev.ua. – Назва з екрану.

29. Клокар Н. І. Основні напрями та перспективи розвитку системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів регіону // Післядипломна освіта в Україні. – 2011. – № 2 (19). – С. 22-28.

30. Клокар Н. І. Теоретико-методологічні засади управління післядипломною педагогічною освітою регіону // Інноваційна освітня діяльність: регіональні аспекти : тези Міжнародної науково-практичної конференції (14-15 квітня 2011 р., м. Біла Церква) / за науковою редакцією В.В.Олійника, Н.І.Клокар, Л. М. Карамушки, В. В. Лапінського. – Біла Церква, 2011. – С. 86-90.

31. Клокар Н. І. Теоретико-методологічні основи розроблення та впровадження технологій підвищення кваліфікації педагогічних кадрів регіону на засадах диференційованого підходу / Н.І. Клокар // Освіта на Луганщині. – 2011. – № 2 (33). – С. 146-151.

32. Клокар Н. І. Теорія і практика моніторингового супроводу управління підвищенням кваліфікації педагогічних кадрів регіону Н.І. Клокар // Педагогічний альманах. – 2011. – №12. – Ч. 3. – С. 212-221.

33. Клокар Н. І. Теоретико-методологічні засади управління професійним розвитком педагогічних кадрів регіону / Н.І. Клокар // Витоки. – 2012. –  №1(10). – С. 60-64.

34. Клокар Н. І. Впровадження моделі управління підвищенням кваліфікації педагогічних працівників на засадах диференційованого підходу / Н. І. Клокар. – Обрії. 2012. – №1 (34). – С. 24-32.

35. Клокарь Н.И. Развитие профессиональных компетентностей педагогических кадров в условиях евроинтеграции [Электронный ресурс] / Наталия Ивановна Клокарь // Народна освіта. – 2012. – №2 (17). – Режим доступа :http://www.www.narodnaosvita.kiev.ua. – Название с экрана.

Статті в журналах та збірниках наукових праць

36. Клокар Н. І. Управління системою післядипломної педагогічної освіти в регіоні як наукова проблема / Н. І. Клокар // Післядипломна освіта в Україні. – 2004. – № 1. – С. 48–51.

37. Клокар Н. І. Регіональне управління системою післядипломної педагогічної освіти як наукова проблема / Н. І. Клокар // Післядипломна педагогічна освіта України: сучасність і перспективи розвитку : наук.-метод. посіб. / за заг. ред. : В. В. Олійника, Л. І. Даниленко. – К. : Міленіум, 2005. – С. 39–46.

38. Клокар Н. І. Андрагогічна модель підвищення кваліфікації педагогів на засадах диференційованого підходу / Н. І. Клокар // Післядипломна освіта в Україні. – 2008. – № 2 (13). – С. 23–28.

39. Клокарь Н. И. Технологии повышения квалификации педагогических, управленческих и методических кадров / Н. І. Клокарь // Педагогическая академия. – 2010. – № 1. – С. 52–57.

40. Клокар Н. І. Інноваційна діяльність закладів післядипломної педагогічної освіти України / Н. І. Клокар // Каталог матеріалів Другої національної виставки навчальних закладів “Інноватика в освіті України”. – К., 2010. – С. 17–19.

41. Клокар Н. І. Теоретико-методологічні засади побудови моделі підвищення кваліфікації в системі післядипломної педагогічної освіти / Н.І.Клокар // Післядипломна освіта в Україні. – 2010. – № 2. – С. 14–21.

42. Клокар Н. І. Розвиток інформаційно-навчального середовища системи освіти регіону як фактор ефективного управління закладом післядипломної педагогічної освіти / Н.І. Клокар // Матеріали науково-методичної конференції «Актуальні проблеми створення інформаційно-комунікативного освітнього простору для розвитку професійної компетентності педагогічних працівників». / упор. Г.А. Назаренко – Черкаси : ЧОПОПП, 2012. – С. 9-16.

Навчально-методичні посібники, програмно-методичні комплекси, електронні навчально-методичні комплекси (у співавторстві)

43. Програмно-методичні комплекси освітньої діяльності курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників за дистанційною формою навчання (із 39 спеціальностей) : електрон. наук.-метод. посіб. / кер. авт. кол. Н. І. Клокар. – Біла Церква : КОІПОПК, 2005–2008. – (Рекомендовано Інститутом інноваційних технологій і змісту освіти МОН України : лист № 1.4/18-Г-2002 від 01.08.2008).

44. Нормативне забезпечення діяльності колегіальних органів Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів : зб. матеріалів / за ред. : Н. І. Клокар, Л. В. Кабан. – Біла Церква : КОІПОПК, 2007. – 24 с.

45. Організація та зміст діяльності наукових лабораторій інституту : наук.-метод. посіб. / за ред. : Н. І. Клокар, О. О. Дем’яненко. – Біла Церква : КОІПОПК, 2007. – 136 с.

46. Вітюк О. П. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській діяльності та навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу : навч.-метод. посіб. / О. П. Вітюк, В. М. Захлюпаний, В. М. Радченко ; за ред. : Н. І. Клокар, О. В. Чубарук – Біла Церква : КОІПОПК, 2008. – 104 с.

47. Карамушка Л. М. Технологія підготовки керівників освітніх організацій до управління змінами : навч.-метод. посіб. / Л. М. Карамушка, Н. І. Клокар, О. В. Чубарук ; за ред. Л. М. Карамушки. – Біла Церква : КОІПОПК, 2008. – 120 с.

48. Карамушка Л. М. Технологія підготовки персоналу освітніх організацій до роботи в умовах соціально-економічних змін : навч.-метод. посібн. / Л. М. Карамушка, Н. І. Клокар, О. І. Бондарчук та ін. ; за ред. Л. М. Карамушки. – Біла Церква : КОІПОПК, 2008. – 100 с.

49. Методичні рекомендації щодо організації та змісту навчально-виховного процесу в закладах освіти Київщини в 2009–2010 навчальному році / за заг. ред. Н. І. Клокар. – Біла Церква : КОІПОПК, 2009. – Ч. І. – 264 с.

50. Методичні рекомендації щодо організації та змісту навчально-виховного процесу в закладах освіти Київщини в 2009/2010 навчальному році / за заг. ред. Н. І. Клокар. – Біла Церква : КОІПОПК, 2009. – Ч. ІІ. – 340 с.

51. Організація та зміст психологічного супроводу допрофільного і профільного навчання // Вісн. психол. служби Київщини : спецвипуск / за ред. Н. І. Клокар. – Біла Церква : КОІПОПК, 2009. – 160 с.

52. Освіта Київщини : анот. каталог м-лів Дванадцятої міжнар. виставки навч. закл. “Сучасна освіта в Україні – 2009” / за ред. Н. І. Клокар, О. В. Чубарук. – Біла Церква : КОІПОПК, 2009. – 106 с.

53. Електронні навчально-методичні комплекси для учнів (із 20 предметів) : електр. навч.-метод. комплекс / кер. авт. кол. Н. І. Клокар. – Біла Церква : КОІПОПК, 2010.

54. Збірник навчальних програм спецкурсів, курсів за вибором і факультативів для допрофільної підготовки та профільного навчання : філологічний, суспільно-гуманітарний напрями / за заг. ред. Н. І. Клокар. – Біла Церква : КОІПОПК, 2010. – 184 с.

55. Збірник навчальних програм спецкурсів, курсів за вибором і фа культативів для допрофільної підготовки та профільного навчання: природничо-математичний напрям / за заг. ред. Н. І. Клокар. – Біла Церква : КОІПОПК, 2010. – 152 с.

56. Збірник навчальних програм спецкурсів, курсів за вибором і факультативів для допрофільної підготовки та профільного навчання : художньо-естетичний, технологічний, спортивний напрями / за заг. ред. Н. І. Клокар. – Біла Церква : КОІПОПК, 2010. – 72 с.

57. Методичні рекомендації щодо організації та змісту навчально-виховного процесу в закладах освіти Київщини в 2010/2011 навчальному році / за заг. ред. Н. І. Клокар. – Біла Церква : КОІПОПК, 2010. – 328 с.

58. Освіта Київщини : анот. каталог матеріалів Другої нац. виставки навч. закл. “Інноватика в освіті України” / за ред. : Н. І. Клокар, О. В. Чубарук, А. М. Шевченко. – Біла Церква : КОІПОПК, 2010. – 106 с.

59. Клокар Н. І. Використання засобів інформаційно-комунікаційних тех.нологій у професійній діяльності педагогічних, управлінських і методичних кадрів / Клокар Н. І., Чубарук О. В., Шевченко А. М. : науково-методичний посібник / за ред. О. В. Чубарук. – Біла Церква, КОІПОПК, 2012. – 88 с.

60. Методичні рекомендації щодо організації та змісту навчально-виховного процесу в закладах освіти Київщини у 2012/2013 навчальному році : інформаційно-методичний збірник / за заг. ред. Н.І. Клокар. – Біла Церква: КОІПОПК, 2012. – Ч.ІІ. – 180 с.

61. Формування життєвих компетентностей вихованців інтернатних закладів: навчально-методичний посібник / автори-укладачі: М.В. Булах, Т.В. Пивовар, Я.С. Шульгач, М.П. Гончарук та ін. / за заг. ред. Н.І. Клокар. – Біла Церква : КОІПОПК, 2012. –  98 с.

62. Уроки математики в 1 класі. Тема "Рівняння" (за науково-педагогічним проектом "Росток") : навчально-методичний посібник / упорядники: Н.І. Клокар, Л.П.Ткаченко / за заг. ред. Н.І. Клокар. – Біла Церква: КОІПОПК, 2012. – 100 с.

63. Сучасний урок інформатики: за матеріалами роботи слухачів обласної школи передового педагогічного досвіду Остапця В.С. : навчально-методичний посібник / упоряд: Остапець В.С., Федорчук В.А., Гончарук М.П. / за заг.ред. Н.І. Клокар. – Біла Церква : КОІПОПК, 2012. – 146 с.

64. Обдаровані діти – майбутнє України : інформаційно-методичний вісник. Випуск 4 / упорядники : Н.І. Клокар, Є.М. Бачинська, І.І. Сотніченко, М.О. Прохацька, А.А. Беженар / за заг. ред. Н.І. Клокар. – Біла Церква : КОІПОПК, 2012. – 100 с.

65. Музей історії освіти Київщини : путівник / автори-укладачі : Н.І. Клокар, О.Д. Рокицька / за ред. Н.І. Клокар. – Біла Церква : КОІПОПК, 2012. – 114 с.

66. Психологічний супровід навчально-виховного процесу дошкільних навчальних закладів / автори-укладачі А. В. Аносова, Н. А. Максимова, Л. А. Пєтушкова / за редакцією Н.І. Клокар // Вісник психологічної служби Київщини. Випуск 5. – Біла Церква : КОІПОПК, 2012. – 208 с.

67. Мірошник С.І., Рудницька О.А. Навчальна проектна діяльність учнів (на прикладі української літератури) : методичний посібник. – Біла Церква : КОІПОПК, 2012. – 102 с.

68. Анотований каталог ХІІІ обласної виставки "Освіта Київщини: творчі здобутки, перспективні педагогічні ідеї та технології" / за заг. ред. Н.І. Клокар. – Біла Церква : КОІПОПК, 2012. – 72 с.

69. Зерна досвіду : збірник навчально-методичних матеріалів. Випуск 3 / упоряд. : О.С. Бобкова, І.П. Бондарук, В.С. Качуровський, О.М. Лакіза, Т. А. Матущенко, С.І. Мірошник, Т.В. Редченко / за заг. ред. Н.І. Клокар. – Біла Церква : КОІПОПК, 2012. – 188 c.

70. Модель інформаційно-навчального середовища спеціалізованої школи з поглибленим вивченням інформаційних технологій  / укл. Вітюк О.П., Бодрик О.О., Шевченко А.М.; за наук. ред. Н.І. Клокар, О.В. Чубарук. – Біла Церква : КОІПОПК, 2012. –  95 с.

71. Захлюпаний В.М. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у загальноосвітньому навчальному закладі : навчально-методичний посібник / за ред. Н.І. Клокар, О.В. Чубарук. – Біла Церква : КОІПОПК, 2012. – 124 с.

72. Анотований каталог матеріалів учасників Третьої міжнародної виставки «Сучасні на заклади освіти – 2012» / за  ред. Н. І. Клокар, О. В. Чубарук,           А.М. Шевченко, О.І. Вакулюк. – Біла Церква : КОІПОПК. – 2012. –  92 с.

Концепції, положення та програми (одноосібні)

73. Клокар Н. І. Концепція діяльності Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів / Н. І. Клокар // Інформ.-метод. зб. управління освіти Київ. облдержадміністрації та КОІПОПК. – 1999. – № 1. – С. 11–24.

74. Клокар Н. І. Положення про наукову лабораторію Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів / Н. І. Клокар. – Біла Церква : КОІПОПК, 2004. – 8 с.

75. Клокар Н. І. Положення про електронні програмно-методичні комплекси освітньої діяльності курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників за дистанційною формою навчання / Н. І. Клокар. – Біла Церква : КОІПОПК, 2006. – 30 с.

76. Клокар Н. І. Положення про очно-дистанційне навчання в системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників Київської області / Н.І.Клокар. – Біла Церква : КОІПОПК, 2007. – 12 с.

77. Клокар Н. І. Програма розвитку Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів на 2007–2012 рр. / Н. І. Клокар. – Біла Церква : КОІПОПК, 2007. – 30 с.

78. Клокар Н. І. Положення про обласну педагогічну виставку “Освіта Київщини” / Н. І. Клокар. – Біла Церква : КОІПОПК, 2007. – 8 с.

79. Клокар Н. І. Концепція розвитку інформаційно-навчального середовища системи освіти Київської області / Н. І. Клокар. – Біла Церква : КОІПОПК, 2007. – 12 с.

80. Клокар Н. І. Концепція створення електронних навчально-методичних комплексів для учнів / Н. І. Клокар. – Біла Церква : КОІПОПК, 2008. – 12 с.

81. Клокар Н. І. Положення про електронні навчально-методичні комплекси для учнів / Н. І. Клокар. – Біла Церква : КОІПОПК, 2008. – 8 с.

82. Клокар Н. І. Положення про навчальні плани, навчально-тематичні плани та програми освітньої діяльності курсів підвищення кваліфікації педагогічних, управлінських і методичних кадрів / Н. І. Клокар. – Біла Церква : КОІПОПК, 2008. – 12 с.

83. Клокар Н. І. Положення про організацію курсів підвищення кваліфікації педагогічних, управлінських і методичних кадрів у Київському обласному інституті післядипломної освіти педагогічних кадрів / Н. І. Клокар. – Біла Церква : КОІПОПК, 2009. – 36 с.

84. Клокар Н. І. Положення про проведення щорічного обласного конкурсу-захисту Web-сайтів відділів, управлінь освіти, районних, міських методичних кабінетів, навчальних закладів / Н. І. Клокар. – Біла Церква : КОІПОПК, 2009. – 8 с.

Permanent link to this article: https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=759

Tatoo Art IndonesiaLoves Diet SehatSkena Fashionprediksi master hari iniUnited GamingFundacion RapalaFakta SehariTren HarapanGadgetkanGosipliciousiNewsComplexiNewsFootballPollux TierFoomer OfficialCommon SightJurnal TempoRuang MistisiNews CombatPortal Gaya Hidup & HiburanLove Food Ready MealsPetite PaulinaBeauty RivalSpecialty Network SllcFilm Terbaru Penuh Pesan MoralMovie AutoAlmansorsMayumioteroRound Rock Journalnotif4dlink alternatif aloha4dlogin vip aloha4dto2888 slothiburan online seru indonesiakristtinarodnaosvitabasic4d loginvalir4dtriple spin olympussimbol wild mahjongpola step downpola mega wavemetode double spinhadirkan game superfitur jp pauscuan berlipat gandascatter pertama gilabet rendah meledakmodifikasi motor membawa keberuntunganmeniru langkah agresifmirip hoki lesleyteknik serapi settingmirip jalan hidup filmbukan sembarang langkahkisah legenda menggilamirip kejutan gachaseakurat timing gearboxdari dunia knalpot ajarkan untung banyakgunakan pola cerdasmengantar kemenangan beruntuntaklukan peluang cuanterkejut seperti gachapemuda otomotif jago langkah taktishasilnya lebih ngebutkisah ibu rumah tanggaseperti dapat skin legend tanpa topupteknik rahasia panglimakemenangan spektakuler seorang pemudabelajar dari dunia balapdapat transferan misteriusseperti taktik perangsukses tambah penghasilancara membaca pola secara raksasabikin hoki mengalirdapat modal usahadari mesin motorseperti Menyusun strategiwaktu istirahat kerja dimanfaatkan untuk menangajang pameran permainanberhasil gunakan spin turbodua pola luarevent babak finalfenomena awan olympusgabungan pola jadi sorotankejutan tak terdugakompetisi tersembunyi rahasiastrategi bermain lawanmembaca emosi lawanmetode putaran singkatolympus menjadi senjataparade starlight princesspemuda bali menang starlightpenampilan mahjong winspola little starstarlight dalam ceritastarlight mirip kerajaantrik ai mirip teslatrik Olympus viralbung arya mendapatkan hasiljoin sekarang perkalian menggila bersama vivirizal membobol sistem dengan pola algoritmavivi pelopor akun vvip hiburan digitalbijak menemukan pola gacorpola tangga bebaswahyu pemain bijak menemukan pola gacor begadang main mahjong wayshasil luar biasa pola akun wsojackpot sensasional gate gatot kacamaxwin akun demo server thailandpemain baru maxwin treasures aztecpenjual sayur subuh valir4d menang mahjong winssweet bonanza valir4d scatter hitam jackpot 500jutamahjong ways2 valir4d shio emas maxwin beruntunsweet bonanza 1000 valir4d modal 12ribu jadi 150jutapola scatter emas starlight princessojol spin sweet bonanza raja ampatscatter baru jackpot beyond balipola scatter inspirasi cuan risetmodal 12k viral media australiarahasia pola spin turbo mahjong ways di jam banyak yang belum tahu triknyapola main mahjong ways tengah malam yang bikin banyak pemain kaget hasilnyamahjong ways scatter hitam tengah malam pola spin ini kerap hadirkan simbol bonus lebih seringbanyak pemain dapat simbol bonus setelah pakai pola Ini di mahjong ways Kebetulan atau Bukankisah jono mendapatkan scatter hitam bisa langsung membeli rumah megah dimentengscatter mahjong ways berhasil menurunkan angka pengangguran diindonesiakisah orang India berhasil membuka restoran martabak berkat mahjong waysseorang pemulung bermain di room gacor dengan trik turbo mahjong dari agen hoh4dpola turbo mahjong membuat seorang pemulung menjadi kayapemulung berhasil beli gerobak berkat mahjong waysbongkar pola kemenangandari rugi jadi cuancukup ikuti panduan polacara maksimalkan potensi kemenanganini dia sistem mahjongaktifkan pola wild turbopola kemenangan gates of olympuspeluang menang tanpa syaratrilis wajah baru mahjongrtp olympus stabilUang Komputer Rusak Amri Pasang Banker Berhasil Menang Aloha4dKemerdekaan Wak Tanjung Tukang Becak Menang Hadiah MotorModal Kecil Gusti Spin Mahjong Aloha4d Langsung MenangRidwan Menang Baccarat Aloha4d Buka Event BerbagaiPak Memet Menang Zeus Olympus Wujudkan Rumah IstriPak Bambang Putar Mahjong Ways Aloha4d Langsung MenangImam Kuli Bangunan Langsung Melamar Kekasih SpacemanPak Dadang Ajak Istri Buka Grosir Wild BountyIseng Pulsa Coba Starlight Princess 1000 Aloha4dBangun Tidur Iseng Main Pasang Player Aloha4dmain singkat tapi menang besarbikin perkalian langsung melonjakmetode aman bermain tanpa rugibukan asal klik pengaruhi peluang menangbanyak yang belum tahukemenangan besar berawal dari kejutanfreelancer digital marketing dengan spin cerdasungkap waktu terbaik bermainsatu langkah kecil di awalsekarang lebih sering hadirkan hadiah menggiurkankunci utama dari pola wangisensasi healing chill tanpa baperbangun momentum positif setiap harikonsisten bawa hasil positifbikin ketagihan karena hoki gilapola rahasia bikin jutaan rupiahbanyak pemain ke titik menangbikin rasio kemenangan naik gilabanjiri kemenangan fantastispenjelajahan mendalam jarang diungkapinspirasi lomba melamun viral kreativitas anak negeri bikin hebohdemo sudewo mundur jadi perhatiansound horeg viral makin ramaisidang nikita jadi polemikjackpot-heboh-saat-nobarlangit dengan bendera one piecekeseruan main wild west duelspak gani temukan pola ganjilberhasil raup rp432 jutastrategi efektif koi gate basic4d buktikan maxwinjepe datang bertubi-tubiwaktu main tepat lucky baccaratprediksi maxwin yang konsistenpola viral sweet bonanza candylandnelayan banten dapat hadiahmahasiswa teknik malang biayai skripsipenjual es dawet yogyakartapegawai minimarket depok beli sepedamahasiswa malangan beli laptopibu semarang beli mesin cucidapat laptop baru gates olympuskaryawan bekasi beli motorpemuda tangerang renovasi rumahibu bandung dapat bonus besarpadahal jawabannya mudahfitur baru saba sportspemain gachor di super sicbojackpot wild lava scratchbaskara coba-coba cmd sportskompetisi pemain mahjonglomba memasak hidanganmahjong di acara nasamahjong jadi temamahjong meniru pemainolympus mengguncang duniapemain mahjong gegerrahasia Olympus terkuakstarlight jadi sorotanstarlight masuk drama asiaberkat pola petirhujan permen terlarangkutukan petir zeusledakan petir abadiolympus lautan scatterpola dewa maksimalpola menggandakan modalpola sang putristrategi badai permenzeus memicu scatterberhasil bawa pulang mobilberkat pola cryptoledakkan wild olympusmodal receh jadi miliardermuncul bikin shockpetir menyapu semua lawanpola demon slayerpola sayap emastersambar petir olympuszodiak percaya hokifitur kunci providersudah banyak pemain cobabukan cuma tebakanselamat tinggal kalahmembuat roda uang terus berputarmain cepat cuan melejitsimak rahasia pola jitupola cerdas yang sering digunakancerita inspiratif sekaligus dramatistak usah buru buru dan repotbangun tidur langsung hokibikin hoki lancar dan dompet tebalsetiap minggu dompet tambah beratputaran penentuan ini kini jadi milikmu waktunya ambil keuntunganberubah jadi miliarderusaha tak mengkhianati hasildijamin konsisten menangcara praktis membaca polariset resmi ungkap formulatransformasi hidup rina menang olympusscatter hitam ubah hidup lilistanpa emosi dan nafsu berlebihlika liku perjuangan siskatanpa tekanan dan targetbonus meledak tanpa modal tambahantak perlu ribet lagirahasia waktu emasungkap resep rahasiamalam jadi ajang spektakulermenjadi juara turbo mahjongstrategi tersembunyi mayongpemain malang buktikan kesuksesandengan menempatkan scatterfitur unik mahjong winskuasai pola permainan ganesha goldbanyak pemain mengandalkan olympusmengungkap sistem rng mahjongmembantu pemain raih kemenanganpola keramat mahjong waysforum gaming mahjonggame bukitmpo favoritmengatur taruhan seriolympus cairkan scatterpemain menang beruntunpola raih untungpola turnamen mahjongraih kejutan di olympusskandal Olympus hebohstrategi ala gamerberi satu putarancosplay bertema starlightolympus hentikan putaranpola sakti pemainpola terbaru lawanrahasia modal kecilstabilkan cuan besarstrategi memecah taruhanteknik menghafal kartuteknologi dalam mahjongbendera terbalik hampir terjadiberjuang lawan buayanama rayyan arkan dikhasungai bulete bikin gegerselebrasi gol timnas u-17hotel pekalongan dapat ratinghadiah kemerdekaan indonesiabocah penari pacu jalurnetizen heboh bandingkan aksinyamobil mewah lamborghini hancur