Розділ 4. Методика, досвід
Permanent link to this article: https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=514
Григор’єва О.В. Структурно-функціональна модель освітнього округу
Григор’єва О.В., доцент кафедри методики викладання базових дисциплін Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, кандидат біологічних наук, доцент Структурно-функціональна модель освітнього округу У статті проаналізовано проблеми та перспективи створення освітніх округів в Україні. Подано структурно-функціональну модель освітнього округу, суб’єктами якого є навчальні заклади сільської місцевості. Визначено основні напрями діяльності управлінських структур освітнього округу …
Мунтян С.Г. Індивідуалізація навчання іноземної мови професійного спрямування в умовах профільного ВНЗ
Мунтян С.Г., завідувач кафедри іноземних мов Таврійського державного агротехнологічного університету Полікарпова Ю.О., доцент кафедри іноземних мов Таврійського державного агротехнологічного університету, кандидат філологічних наук Індивідуалізація навчання іноземної мови професійного спрямування в умовах профільного ВНЗ У статті розглянуто способи врахування індивідуальних можливостей студентів у навчанні іноземної мови професійного спрямування у профільному ВНЗ. Визначено умови …
Крамаренко А. М. Поетапність формування екологічних цінностей майбутніх учителів початкової школи
УДК 378.147+373.3 Крамаренко А. М., доцент кафедри початкової освіти Бердянського державного педагогічного університету, докторант кафедри управління навчальними закладами та педагогіки вищої школи Класичного приватного університету, кандидат педагогічних наук Рецензент: Голуб О.В., доцент кафедри педагогіки Бердянського державного педагогічного університету Поетапність формування екологічних цінностей майбутніх учителів початкової школи У статті розглянуто питання поетапності формування екологічних …