Розділ 3. Педагогічна практика
Permanent link to this article: https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=648
Дегтярьова Г. А. Самооцінка ІКТ-компетентності як спосіб неперервної інформатичної підготовки вчителів
Дегтярьова Г. А., доцент кафедри методики суспільно-гуманітарних дисциплін (секція методики викладання мов і літератури) Комунального вищого навчального закладу "Харківська академія неперервної освіти", кандидат педагогічних наук Самооцінка ІКТ-компетентності як спосіб неперервної інформатичної підготовки вчителів У статті подано характеристику самооцінки як підструктури особистості, визначено інструментарій для її здійснення, розкрито її роль у визначенні рівня ІКТ-компетентності педагога …
Островерхова Н. М., Деменко Т.І. Технологічна культура організаційних механізмів виховної роботи в загальноосвітньому навчальному закладі
Островерхова Н. М., доктор педагогічних наук, головний науковий співробітник Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України Деменко Т.І., директор загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів "Середня загальноосвітня школа № 243" м. Києва, науковий кореспондент лабораторії управління освітніми закладами Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України Технологічна культура організаційних механізмів виховної роботи в загальноосвітньому навчальному …
Сас О. О. Соціально-педагогічні умови формування життєвої компетентності дітей 6-7-річного віку
Сас О. О., доцент кафедри дошкільної педагогіки, психології та фахових методик Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, кандидат педагогічних наук Соціально-педагогічні умови формування життєвої компетентності дітей 6-7-річного віку У статті розкрито актуальність проблеми формування життєвої компетентності дітей 6-7-річного віку, сутність поняття "соціально-педагогічні умови"; визначено соціально-педагогічні умови формування життєвої компетентності дітей 6-7-річного віку, зважаючи на особливості розвитку …