Розділ 4. Методика, досвід
Permanent link to this article: https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=3634
Потапчук Т.В. Методичні аспекти вдосконалення процесу формування національно-культурної ідентичності студентів вищих педагогічних навчальних закладів
УДК: 159.923.2-057.875 Потапчук Т. В., координатор з виховної роботи "Музично-педагогічної освіти" Рівненського державного гуманітарного університету, доктор педагогічних наук, професор Методичні аспекти вдосконалення процесу формування національно-культурної ідентичності студентів вищих педагогічних навчальних закладів У статті виокремлено соціально-економічні, педагогічні, психолого-педагогічні, регіональні особливості, що обумовлюють методичні рекомендації та мають ураховуватися для забезпечення ефективності формування національно-культурної ідентичності студентів. Ключові слова: методичні аспекти, …
Нікітіна А.В. Лінгводидактичний аналіз тексту посібника як засіб навчання студентів-філологів
УДК 378. 811.1 Нікітіна А.В., професор кафедри української мови Державного закладу "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка", доктор педагогічних наук, доцент Лінгводидактичний аналіз тексту посібника як засіб навчання студентів-філологів У статті висвітлено питання методики лінгводидактичного аналізу тексту посібника на заняттях зі студентами-філологами – майбутніми вчителями української мови і літератури; конкретизовано поняття лінгводидактичного аналізу тексту відповідно …
Білецька І.О. Контроль навчальних досягнень студентів у процесі вивчення лексикології англійської мови
Білецька І. О., завідувач кафедри теорії та практики іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, доктор педагогічних наук, доцент Контроль навчальних досягнень студентів у процесі вивчення лексикології англійської мови Статтю присвячено проблемі контролю й оцінювання як обов’язкових компонентів професійного навчання; розкрито можливості цього важливого елемента навчального процесу у стимулюванні активності студентів – майбутніх учителів іноземної …
Паладьєва А.Ф. Імплементація інтерактивних методів навчання на заняттях з теоретичної граматики англійської мови
Паладьєва А.Ф., доцент кафедри теорії та практики іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, кандидат педагогічних наук Рецензент: Коберник О.М., завідувач кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, доктор педагогічних наук Імплементація інтерактивних методів навчання на заняттях з теоретичної граматики англійської мови У статті презентовано огляд інтерактивних …